Ga naar inhoud


het blijft lekker gaan voor de mammie van c+....


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vivendi Universal heeft over het derde kwartaal een nettoverlies gemaakt van 1,23 miljard euro. Het verlies komt zo op 1,13 euro per aandeel.

 

Vivendi Universal is na AOL Time Warner het grootste mediabedrijf. In het derde kwartaal van vorig jaar had Vivendi nog een verlies van 960 miljoen euro.

Het verlies is vooral te danken aan eenmalige kosten van 1,2 miljard, die samenhingen met de verkoop van de uitgeverij Houghton Mifflin aan het Italiaanse mediabedrijf Telepiu.

 

Vivendi is nog steeds niet zeker of het haar aandeel in het Franse telefoniebedrijf Cegetel zal verkopen aan Vodafone. Liever blijft Vivendi Cegetel controleren en daarmee mobiele aanbieder SFR in Frankrijk, maar dan moet Vivendi genoeg geld in het laatje weten te brengen door andere bedrijfsonderdelen te verkopen. Het bedrijf zegt wel met een nieuwe oplossing te komen voor het afbetalen van de schuldenlast van zo'n 19 miljard euro. Ook de water- en milieudivisie, wat ooit de kern van het bedrijf was, staat al enige tijd in de etalage

 

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...