Ga naar inhoud


Foutje in het philipsboard???


Gast

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af of er ergens een foutje zit in het philipsboard (of ligt het aan mijn computer?) Als ik alle topics bij philipsboard bekijk en een topic aanklik om te lezen, daarna op "vorige pijl" druk om weer terug naar alle topics in het philipsboard te gaan dan vallen allen nieuwere topics die na 29-03-02 00.05h gepost of geëdit zijn weg. Je moet dan perse eerst terug naar het complete board en vervolgens weer naar de philipssectie om alle topics weer te kunnen zien.

 

Is geen echte philipsvraag dus vandaar dat ik hem maar hier plaats, wie weet is het bij andere secties ook wel zo.

 

Groeten, John.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan zal het aan mijn comp. moeten liggen? Vreemd hij gaat niet boven het topic van attack (2 pagina's) uit. Bij Strong, Pioneer en Te Koop sectie even geprobeerd en die komen wel volledig terug. Alleen dus de philipssectie daar komen bij de vorige knop alle jongere topics die boven dat attacktopic van 2 pagina's staan niet terug.

 

Ga ik straks op mijn gemak nog wat prullen. Eerst nog wat topics lezen.

 

Groeten en bedankt voor de reply Toxic[Q] en Johan45, John.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even ter afsluiting van dit topic, heb op de(ze) 2e harde schijf norton geïnstalleerd,geupdate en gescanned. Gelukkig (nog) geen virus opgelopen. Het probleem met de philipsboard is nu echter ook over. Vreemd maar goed het werkt weer volop.

 

Groeten en zalig pasen en bidanckt foor die blumen zoals de pope het zegt. John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik maar eens even ga virusscannen. Heb met mijn domme hoofd iets kleins vergeten denk ik.

 

Had gisteren geen internet (Schijf C met Windows ME en norton internetsec. 2002) Heb ook nog een 2e harde schijf erin zitten met Win98 erop zonder internet geinstalleerd en heb daar gisteren maar even mezelf op die schijf opnieuw bij hetnet aangemeld en via die schijf zit ik nu hier op internet. Kleinigheidje dat ik vergeten ben is om hierop ook even norton 2002 te zetten! Ik was zo blij dat ik weer op internet kon! Stom stom stom.

 

PS ik heb met tijdelijk internet best. wissen geen resultaat. Het blijft hetzelde, alleen als ik dan op vernieuwenknop klik dan komen wel alle topics tevoorschijn.

 

Ik ga er ff tussenuit om te installeren en te scannnen (en mezelf voor mijn kop te slaan)

 

Groeten, John.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...