Ga naar inhoud


stream werkt niet op Echostart 2200 CI VIa


Gast satbas

Aanbevolen berichten

Ik heb een echostart 2200 CI viacess met 1.0.6 Irdeto CAM. Ik gebruik de f*l*s van X*m*h, maar ik krijg geen een kanaal van Stream werkend. Kanalen van andere providers die in Viaccess, Irdeto of SECA I uitzenden werken wel. De primafila kanalen worden voor zover ik weet nog steeds in Irdeto uitgezonden. Volgens de readme file bij de f*l*s is Stream AU, heeft iemand hier ervaring mee?

 

satbas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Zorba,

 

Bedankt voor je reactie, maar welke versie bedoel je? Ik heb nu versie V800 draaien, Versie 900 is mij afgeraden, er zou dan niets meer werken.

 

groet,

 

satbas

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Bas,

 

Ik heb versie 9.00 erop staan en een maat van mij ook, beide geen problemen met de ontvangst ten opzichte van de vorige versie.

Nog steeds alles wat ook werkte met 8.00..... WEL flash 4.30 gebruiken.

 

Groeten en succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorba,

 

Ga ik dan eens proberen, maar heb je ervaring met het updaten via Hotbird download? Het lukt mij ook na diverse emails niet om het serienummer te registreren op de Echostar site. Dus kan ik daar ook geen software downloaden.

 

gr satbas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor dat wil ik wel doen voor je, stuur me maar ff je mailadres.

Je moet in de Echonav loader even je compoort en snelheid instellen en dan het tabblad download kiezen om de geselecteerde BIN file naar je ontvanger te sturen.

 

greetz Zorba

zorba@home.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...