Gast Geplaatst: 27 november 2002 Geplaatst: 27 november 2002 Hoi, Het is al hier en daar aan bod gekomen, maar ik kom er toch nog niet uit. Ik zit op internet via een analoog modem en het is mij tot dusver niet gelukt om de dreambox / pc juist te configureren voor internet updates. Ik heb trouwens de dreambox op de PC staan via een crosslink kabel, dus er zit geen router of switch tussen. Is dit mogelijk? Of is het noodzakelijk om een vaste internet verbinding te hebben of een router of switch er tussen te zetten? Misschien dat er nog andere mensen zijn met dit probleem. Ik kom er nog niet uit. Alvast bedankt! Groeten Guido. (Voor het geval het een stomme vraag is... sorry! Ik weet niet zo veel van netwerken etc. af, sinds ik de dreambox eb werk ik er voor het eerst mee.)
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 27 november 2002 Geplaatst: 27 november 2002 Je zult dus op je eigen pc internet sharing aan moeten zetten. (welke windows versie heb je?) een zult dan op de Dreambox een gateway in moeten vullen (dan word dan het ip van je windows bak).
CrazyMotha Geplaatst: 27 november 2002 Geplaatst: 27 november 2002 Mocht je over willen stappen naar beta 0.6 bespaar je dan de moeite deze staat nog steeds niet online. Je kan dus beter deze downloaden en deze met Dreamloader in je deco plaatsen. Groetjes CrazyMotha I'm not a complete idiot, some parts are missing. Dreambox 8000 HD - Vu Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen