Gast Geplaatst: 28 november 2002 Geplaatst: 28 november 2002 Dag iedereen ik heb een tijd geleden , spacerunner v.1 erin gezet nu wil ik een overzicht van de kanalen , op papier hoe kan ik dat doen?voor elkaar krijgen
Gast Geplaatst: 28 november 2002 Geplaatst: 28 november 2002 hallo, je kan dit doen met declink, flashcvt, mcedit. U moet de de files omzetten naar txt, en dan kan je deze afprinten. Bij mcedit staat een icoontje om te printen in het programma. groeten
Gast Geplaatst: 28 november 2002 Geplaatst: 28 november 2002 ik denk dat dat het probleem is , verostef welke ?files moet ik omzetten ? ik heb dus destijds die spacerunner erin gezet, v.1daar zit een kanalenlijst bij die files , in pdf format echter die stemt niet overeen met de kanalen in mijn ontvanger alvast bedankt fortean
Gast Geplaatst: 28 november 2002 Geplaatst: 28 november 2002 Uw kanalen uit uw ontvanger (flash512k) uitlezen met declink Daarna deze flash512k inlezen met mcedit en uitprinten groeten
Gast Geplaatst: 28 november 2002 Geplaatst: 28 november 2002 harstikke bedankt ik ga even mcedit opzoeken groet fortean
Gast Geplaatst: 28 november 2002 Geplaatst: 28 november 2002 enig idee waar ik mcedit voor windows kan vinden ? bedankt fortean
Gast Geplaatst: 28 november 2002 Geplaatst: 28 november 2002 Geef me je email eens, dan stuur ik je die door groeten
Gast Geplaatst: 28 november 2002 Geplaatst: 28 november 2002 sorry ik dacht dat het er bij stond danceon@wanadoo.nl bijvoorbaat dank fortean
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen