Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Ik heb nu voor het eerst een flash erase gedaan en daarmee ook mijn probleem opgelost.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Waarschijnlijk had je dus je FTP programma niet goed ingesteld. Je kunt namelijk BINAIR of ASCI up/down loaden. En als je dat dus omdraait, gaat het niet goed. Is de file namelijk corrupt.
xinetic Geplaatst: 4 december 2002 Geplaatst: 4 december 2002 Iemand enig idee of het gebruik van de volgende HD schadelijk kan zijn voor de DreamBox http://www.maxtor.com/en/documentation/data_sheets/diamondmax_D740X_datasheet.pdf Omdat ik alleen bij "seek" het verbruik +12V 850mA is en de rest mooi 450mA is? Ik heb hier en daar wat rond gesnuffeld, maar het wordt steeds moeilijker om een passende schijf te vinden die 500mA verbruik hebben. Volgens mij is bij het ontwerp van de voeding rekening gehouden met wat toen leverbaar was aan harde schijven, maar de schijven van nu zijn in het verbruik wel wat zwaarder geworden? Is het niet mogelijk om door Dream Multimedia de voeding te laten aanpassen, is volgens mij alleen een kwestie van het vervangen van wat spanningsregelaars/diode/weerstanden?
Ron Geplaatst: 4 december 2002 Geplaatst: 4 december 2002 De schijven in de lijst zijn anders zeer recente en gangbare schijven die bij de meeste bedrijven gewoon volop leverbaar zijn. Tox.
jack84 Geplaatst: 4 december 2002 Geplaatst: 4 december 2002 Heb er ook een aangeschaft Wd800BB 80gb Ik heb er geen specificatie van ,en is wel vermeld op dreamsite . Dreambox 8000 !!! sateliet blijft een leuke hobby!!!
Gast Geplaatst: 4 december 2002 Geplaatst: 4 december 2002 Met deze harddisk had ik dus zonder externe voeding enorme problemen. Schijf spint op bij booten Dreambox en na 30 sec weer in sleep mode. Dreambox bootte niet meer door. Nu met de externe voeding geen problemen meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen