Gast Geplaatst: 29 november 2002 Geplaatst: 29 november 2002 Ik kreeg van een kennis een goldcard met de mededeling dat er (seca) files op stonden die geschikt waren voor ieder type decoder maar ook dat hij niet zoals ik nu met mijn funkaart heb iedere maand ge-update hoeft te worden. Hij kijkt al drie jaar onafgebroken met deze kaart zonder dat hij deze hoefde te updaten. Hij werkt dus ook bij een ongepatchte philipsbox. Kan iemand mij wat uitleg geven over deze files?
Gast Geplaatst: 29 november 2002 Geplaatst: 29 november 2002 Als jou kennis al 3 jaar kijkt zonder te updaten, dan kan hij je toch ook iets meer uitleg geven over die hééééél speciale kaart. groeten
Janneman Geplaatst: 29 november 2002 Geplaatst: 29 november 2002 Nou, een kennis van mij heeft een Strong 8000, maar hij kijkt inmiddels ook al 1,5 jaar zonder problemen met zijn Goldkaartje. Hij heeft hem ook maar gekregen, dus info weet ik zo niet, maar afgezien van het feit dat een aantal kanalen naar S2 gegaan zijn, heeft ie al die kanalen nog steeds.
Gast Geplaatst: 29 november 2002 Geplaatst: 29 november 2002 Hij heeft die kaart van iemand die dus niet wil zeggen hoe hij dat doet. We mogen hem wel kopieren. Nu heb ik zelf een funkaart dus zelf heb ik er weinig aan want het gaat alleen om seca files. Maar mijn ouders hebben een ongepatchte philipsbox en een goldkaart. Dus nu wil ik die kaart natuurlijk kopieren en overzetten.
elektrik Geplaatst: 29 november 2002 Geplaatst: 29 november 2002 zoon filles wil ik ook wel laat me maar iets weten als je ze hebt -hij die veel vraagt, weet veel-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen