Gast Geplaatst: 29 oktober 2000 Geplaatst: 29 oktober 2000 De nieuwe Seca module versie 1.07 zullen waarschijnlijk over 3 - 5 weken leverbaar<BR>zijn. Ik hoop dat deze een betere prijs krijgen maar voorzie ook hier een <BR>prijsstijging door de lage euro.<P>Kreeg ik in mijn mail box<BR>Ik dacht dat er geen Seca cam's meer gemaakt<BR>werden .<BR>Of is dit een speciale versie o.i.d<P><BR>Prom <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 oktober 2000 Geplaatst: 30 oktober 2000 Dit is de zogenaamde gestripte softwareversie voor de Aston CI. Schijnt een deal te wezen tussen de betaaltvproviders en Aston. Met deze CI zal alleen pakketten per land vrijgeschakelt kunnen worden. Dat wil zeggen met een NLCI kan je alleen naar het NL pakket kijken en ga zo verder. Tevens zou er in deze CI software zitten die het downgraden naar een lagere versie op de normale manier onmogelijk maakt. Het ligt in de lijn der verwachtingen dat de nieuwe software ook als uograde via de satelliet zal worden aangeboden.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 november 2000 Geplaatst: 1 november 2000 Hallo,<P>Houd dat in dat je op moet passen voor ongewilde upgrades je goede oude versie 1.00 of 1.03 gaan verminken of degraderen naar 1 pakketje!!??<P>Groeten Toon.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 november 2000 Geplaatst: 1 november 2000 Hoe denk je dan dat ze de landecode voor je gaan bepalen als je een wafer gebruikt ?<P>------------------<BR>afz. Ptje
Gast Geplaatst: 2 november 2000 Geplaatst: 2 november 2000 hehehe ja die is wel juist Ptje dat vroeg ik mij <BR>ook al af hoe ze dat voor elkaar zullen krijgen hihihi.
Aanbevolen berichten