Gast Geplaatst: 29 november 2002 Geplaatst: 29 november 2002 Ik heb een siemens dvb-s rev1.3 kaart gekocht. Waar dient die coax-out functie voor? Kan ik die gewoon rechtstreeks in mijn tv doen? is er trouwens een handleiding voor soortgelijke kaarten beschikbaar? mvg, I123Sat
Gast Geplaatst: 30 november 2002 Geplaatst: 30 november 2002 Ik heb een technotrend dvb-s en deze is volgens mij hardwarematig gelijk aan de siemens. je hebt het denk ik over de uitgang welke naar een volgende sat-ontvanger kan. Als de kaart dan uitstaat word het signaal vanaf de lnb doorgezet naar de andere ontvanger
Gast Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Klopt de LNB out is voor naar de volgende LNB in. De andere uitgang (TV out) is voor naar de TV. (Techno Trend) Jammer genoeg alleen VIDEO en geen S-VIDEO :-( Ik heb mijn video out op de TT naar een audio/video versterker gebracht in de meterkast. En vanuit daar wordt alles verstrekt en naar andere plaatsen in het huis getransporteerd. (Maar eerst nog even langs de video recorder) :-) Werkt echt super. Joost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen