anton lagardy Geplaatst: 30 november 2002 Geplaatst: 30 november 2002 ik heb één ethernet kaart in mijn p.c zitten ik heb internet via u p c eerst ff de nieuwste beta douwloden opslaan en dan
newbier Geplaatst: 30 november 2002 Geplaatst: 30 november 2002 Hoi, Je vraagstelling is niet heel duidelijk maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Je hebt maar 1 nic kaartje in de pc en wil nu ook een netwerkverbinding maken naar je dreambox. Het beste zou je natuurlijk een extra nic kaartje in de pc kunnen zetten. Deze zijn heel goedkoop te verkrijgen. Als je het toch met 1 nic kaartje wilt doen moet je alle instellingen van je huidige kaartje veranderen. Zie HIER hoe de instellingen zijn. Als je dan weer wilt internetten moet je uiteraard de instellingen weer terug zetten. Succes Groeten Newbier
anton lagardy Geplaatst: 4 december 2002 Auteur Geplaatst: 4 december 2002 nou ik heb nu een oude pc. ( pentium 2 400 mhz ). daar heb ik nu een kaartje inzitten die is niet op het internet aangesloten . er zit wel een netwerk kaartje in hij is al geinstaleerd wat ik heb gedaan is ik heb het protocol van t c p .ip ingevuld. dat ik normaal van mijn internet provider heb gekregen. moet ik heb op de dreambox het zelvde ip adres invullen op de dreambox ? ik wil deze computer aleen gebruiken voor oa de dreambox dus niet voor het internet
newbier Geplaatst: 4 december 2002 Geplaatst: 4 december 2002 Hoi, Kijk maar eens op de site van GoGoHaRrY's Website (mooi site) daar staat goed uitgelegd hoe je de dreambox in een netwerk moet plaatsen. Groeten Newbier
anton lagardy Geplaatst: 5 december 2002 Auteur Geplaatst: 5 december 2002 he bedankt ik heb al eerder gezien maar bedankt voor de tip kan je even je telefoon nummer geven ik ben hem kwijt namelijk (via p.m )
mietde Geplaatst: 5 december 2002 Geplaatst: 5 december 2002 Je zou eens een router kunnen overwegen of afhankelijk van wat je nog met die p400 doet daar een router van kunnen maken. Wel zo gemakkelijk met updaten van je DB. Overigens moet je voor de (rechtstreekse) verbinding tussen 2 pc's (de DB is er dan ook een) een cross cable gebruiken dus niet zo'n zelfde kabel als je nu voor je upc modem gebruikt. You cannot ignore that member
Gast Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Lunix Router draait al pefect op een 486!!! Greetz Guido.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen