Ga naar inhoud

Registreren en/of inloggen = lezen???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zucht.........

Vraag 7:

Als ik inlog dan gaat het goed tot de personelijke pagina maar als ik dan bv naar de home pagina ga dan

ben ik weer uitgelogd, dit gaat ook zo als ik een pm wil versturen.

Wis je cookies. (of in ieder geval die van sat4all). Hoe je cookies kunt verwijderen staat in de (online) gebruiksaanwijzing van windows/internet explorer. Wij kunnen je hiermee niet helpen.

Het kan ook voorkomen dat je firewall of internet instellingen er voor zorgen dat cookies geweigerd worden. Je zult ze echt aan moeten zetten want de board software heeft ze nodig!

• Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Hoi olkie

Aha nu snap ik je verhaal na een beetje uitleg van toxicQ

Met naar de homepage gaan bedoel jij dat je er weer uit wordt gemieterd..

Tsja dat is duidelijk.

Gewoon even doen wat tox vertelt in vorige posting en dan moet ie weer gaan..

suc6 ermee..

Geplaatst:

Alvon,

nu ben ik even los. Zal wel door die mooie ogen, dat goddelijke lichaam en de rest komen. Maar als hij er uitgesodemieterd wordt hoe plaatst hij hier dan een post?

Of bedoel uit de profiel page? Is niet interessant hoor maar begrijp graag alles.

Avensis

Geplaatst:

Hallo

@toxic[Q]

@alvon

@avensis

toxic 2 keer zucht.....

Ik wis geen cookies (opnieuw gecontroleerd), ik heb Explorer opdracht gegeven om sat4all als veilig te beschouwen

Mijn firewall Norton Security ook niet (opnieuw gecontroleerd) Vervolgens bij Norton nog een keer sat4all als veilig te beschouwen

@avensis je hebt gelijk ik wordt uit de profielpagina gedonderd nadat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord heb ingegeven

Dus? hoe later op de avond hoe schoner het volk.

ik kan wel PM versturen en ontvangen, ik kan wel berichten plaatsen (dat zien jullie natuurlijk wel)

En toch zit ik met het probleem, zucht..... weer opnieuw:

"Ik wil mijn instellingen wijzigen en kan (MAG) het niet omdat ik er uit gesodemieterd wordt"

olkie

Geplaatst:

Ik wil me er niet tussen mengen, maar wat ToxicQ bedoeld volgens mij is dat je juist WEL je cookies (minstens die van sat4all) eens moet wissen! Sinds de boardupdate van tijdje geleden is er wat veranderd en door je "oude" cookies werkt dit dan nog niet naar behoren bij jouw (althans dat is wat ik eruit lees en uit begrijp)

Als je dus die oude cookies wist zul je jezelf een keer opnieuw moeten inloggen en dan zal het wel goed moeten werken schat ik.

Geplaatst:

@4tover

heelas ik heb jou recept geproefd en uitgeprobeerd.

Het antwoord is nog steeds negatief ik wordt er nog steeds uitgedonderd

olkie

Ik geloof dat ik nu maar mijn oogjes dicht doe, trusten

Geplaatst:

Olke ok, helaas maar inderdaad slaap er eerst nog eens een nachtje over en wie weet wat morgen brengt.

Trusten (en jammer dat het dat niet was)

Geplaatst:

@Olkie,

Je kan ook kijken bij instellingen van internet explorer of hij wel cookies accepteerd, misschien weigerd hij cookies te accepteren of te vernieuwen. Ook dat kan een probleem zijn.

@ToxicQ

Kan jij niet kijken of zijn ( olkie ) instellingen wel goed staan of wel kloppen.

Misschien komen we zo verder, voordat het erger word.

[color:"blue"] Gegroet TazzMania [/color]

Geplaatst:

Hallo hier ben ik weer,

@tazzmania

Instellingen zijn goed Internet Explorer werkt ook goed

@tazzmania

Je slaat de spijker presies op zijn kop!! Ik probeer nu al geruime tijd duidelijk te maken dat er iets mis is met mijn instellingen op het message board, ik behoor nadat ik heb ingelogt bij mijn profiel op mijn instellingenpagina te komen, ik kan zien nadat ik ben ingelogt dat ik daar naar toe ga (in de adresbalk van Internet Explorer) maar een a twee seconden daarna wordt ik doorgelinkt naar het hoofdscherm van sat4all

@toxic[q]

ik neem toch aan dat jij toch wel in mijn instellingen kunt kijken op het board? het lijkt me sterk dat je dat niet kunt, vervolgens moet je daar ook kunnen zien dat er wat mis gaat na het aanmelden.

Zoals jij zegt zit het NIET in de PC van de gebruiker.

Als je het goed vindt wil ik wel eens de proef op de som nemen om me bij sat4aal aan te melden onder een andere naam, enz...

Liever doe ik dat niet, omdat ik hoop dat jij als administrator toch wel in mijn gegevens kunt kijken?!!!!

groet

Olkie

Geplaatst:

Welke instellingen zou ik dan moeten veranderen volgens jou? Probeer nou maar eens een andere PC want jouw account is goed en daar kan ik niets aan veranderen omdat er gewoon niets aan te veranderen valt. Een account werkt of hij werkt niet en jouw account werkt gewoon. Alles wat er te veranderen valt doe je zelf in je profiel en als je daar niet in kunt komen ligt dat aan instellingen m.b.t. veiligheidsinstellingen op jouw PC of in jouw firewall.

Tox.

Geplaatst:

@toxic [q]

KUN JE NOU ECHT NIET IN MIJN PROFIEL KIJKEN HOE MIJN INSTELLINGEN ZIJN??

kun je nou echt niet in mijn profiel kijken hoe mijn instellingen zijn?

Dat mijn account goed is dat weet ikzelf ook wel, omdat ik alles kan plaatsen en bekijken op het board.

GROET

Olkie

Geplaatst:

@Olkie:

1. Zoek een sat4all gebruiker in de buurt (misschien ken je er wel een, of vraag je iemand via het board).

2. Loop even bij hem binnen en vraagt dat hij UITLOGT.

3. Dan log jij in op ZIJN computer met JOUW gebruikersnaam en JOUW paswoord en je zult zien dat er geen problemen meer gaan zijn!

4. Na deze proef, terug UITLOGGEN (waarna hij opnieuw onder zijn naam kan binnenkomen.

(Dat moet het zijn of niet Toxic[Q]?)

Gerdy

Geplaatst:

Olkie,

je kan dus wel inloggen.

Als je ingelogged bent log dan uit.

Nu log je opnieuw in wordt je eerst naar je profilepagina gebracht.

Probeer het eens op deze manier, als dat ook niet werkt en je hebt de beschikking over een andere browser probeer het daar dan eens mee.

Avensis

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.