Gast Geplaatst: 4 april 2002 Geplaatst: 4 april 2002 Als ik picbined opstart is er geen probleem maar als ik een file wil openen komt tie met de navolgende kreet 'Copy to picbineds directory ini files and run picbined again' wat wil tie nou?? Ook als ik Disable krijg ik geen informatie in de uitrollende menuutjes Gek he Wie wil dit tot slapeloosheid leidende probleem oplossen......alvast bedankt
Duwgati Geplaatst: 4 april 2002 Geplaatst: 4 april 2002 Zorgen dat ALLE .ini files in dezelfde directory staan als die waarin de picbined.exe staat.
Gast Geplaatst: 5 april 2002 Geplaatst: 5 april 2002 Als ik picbined heb uitgepakt zie ik alleen picbined.ini en die staat al in dezelfde directory jij hebt het over alle welke zijn dan die andere? Toch alvast bedankt voor je reactie
Gast Geplaatst: 5 april 2002 Geplaatst: 5 april 2002 Probleem opgelost!!! Door het gebruik van 2x een punt in de file naam ( iets wat je beter niet kunt doen ivm extensie ) ging mijn uitpakprogramma de fout in daardoor waren niet alle ini files aanwezig. Vandaar.....oh..nog even een spreuk... Af en toe ben ik zo dom, dat zelf ik het in de gaten heb......
Aanbevolen berichten