Gast Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 hallo ik heb eens een vraag want ik kom er niet meer uit van hoe of wat ik heb een philips 5816 met een allcam v9.6 maar ik kan er niks anders uit krijgen dan seca nou is mijn vraag kan je er wel viaccess of irdeto, beta, nagra uit krijgen ? ik maak gebruik van Wallbanger v3.9 alvast bedankt
Philips Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Hallo Ton_crazy, bij seca gebruik je seca keys en bij de anderen dus bijbehorende key's wat voor kaart gebruik je nu? En misschien moet je een op de site kan http://www.zeguers.be/ kijken. succes Gr Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Dit is meestal een DST5816/03g ontvanger. Het is het eerste type dat door Philips in Nederland op de markt werd gebracht. De firmware is 1MB groot. Het is totaal afwijkende software t.o.v. de modellen die later zijn gekomen. Hierdoor zijn er ook beperkingen met dit model. 1. U kunt met deze ontvanger nog steeds geen kanalenlijsten programmeren via de PC. Dus moet u nog steeds zelf de kanalenlijsten samenstellen via de afstandsbediening. 2. Het is niet mogelijk om de firmware aan te passen met een seriële kabel. De programma's bonnysecaboxser, lookerflash en serial.exe kunnen NIET gebruikt worden in deze ontvanger. 3. U kunt de firmware alleen aanpassen met een Oslink. Dit is een speciale reparatie interface die aan de onderzijde van de ontvanger wordt aangesloten. Er bestaat momenteel geen hogere versie dan V4 voor deze ontvanger, dwz. hiermee is de ontvanger All Ppv, maar niet All Cam. 4. U kunt wel met een seriële kabel de eeprom uitlezen en aanpassen van deze ontvanger. Dit gaat met het programma declink 0.98, de uitleg voor het aanpassen van de eeprom file in deze ontvanger vind je hier! 5. Met Oslink V3 zou het in de toekomst mogelijk moeten zijn om de kanalenlijsten aan te passen. Momenteel kunt u die alleen nog uitlezen, maar niet terugschrijven met dit programma. sucses. [color:"blue"] [/color]
Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Ik moet er een patchen voor iemand, weet je misschien ook welke files ik ervoor moet gebruiken?? (voor een funkaart) kan ik bv gewoon de philips 5in1 van huts gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen