Gast Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Stelling: Zolang Internet van NIEMAND is, kan geen enkele rechter (uit welk land dan ook)recht spreken over de info die er vermeld staat. Zin- of onzin ? Dartie.
Gast Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Ik dacht altijd dat internet van bill gates was Als er sites zijn waar racitische dingen op staan of andere dingen die gewoon weg niet door de beugel kunnen kan een rechter deze site verbieden en wordt ie dus van het internet gehaalt..dus onzin er mag wel degelijk door een rechter worden bepaalt of iets op internet mag staan of niet mag staan Zo heeft de chinese regering het recht om bepaalde sites te blokkeren.
Gast Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Welke rechter, de rechter in een racistisch land of anderzins. Dartie PS: @ mods en admins: ik denk dat dit tot een eindeloze discussie gaat leiden, dus ik zal het slotje straks begrijpen.
Gast Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Als jij bv in nederland een racistische site begint zal een nederlandse rechter deze verbieden en van internet laten halen.
Delano Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Het internet mag dan wel van niemand zijn een site is dat wel en die eigenaar kun je op zaken aanspreken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen