Gast Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Ik moet voor iemand een funkaartje proggen dat in een aston module moet maar ik krijg het niet voor mekaar wie kan me helpen hoe ik dit precies moet doen.
Gast Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Kijk ff op de site van duwgati. Daar staat alles wat je wilt weten.
FredjeV Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Volgens mij heb je niets aan een fun in de aston. Deze kan alleen seca aan. Gewoon een GW met seca setje erop zetten. Rebox RE8500 V2.11.34
Ome Merde Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 secafun op de funcard kan gewoon in de aston hoor ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 Een X in 1 fun file is bijna altijd op Irdeto-systeem gebaseerd, dus werkt bijna nooit in een ASTON-CAM. Je kan wel een funkaart beschrijven met alleen SECA files. Je moet dan een SECA (16 providers max) file pakken, bij koos of Hutse. Kijk alleen even naar het verschil in proggen van de card, want dan komt die interne EPROM erook bij. Bij site van DUWGATI (bij beschrijving van chipcat) staat dan dat je de flash-file moet copieren, en die copie hernoemen naar een andere extensie. Ik meen EEP extensie. Ik kan het hier verder niet uitproberen, want voorlopig ben ik niet in Nl, dus heel precies weet ik het niet meer. sorry dus als ik wat vaag over kom. Maar maanden geleden eens zitten mieren hiermee, en dan lukt het met hernoemen van die flash-file.
Gast Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 Noem hem hetzelfde als je Eeprom file met inderdaad de extentie EEP. Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen