marco24 Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 wie weet hoe ik autorun uit kan schakelen in windows (ik word gek van de cd foongids) gr marco
Janneman Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Heel simpel: druk op het knopje van de cd rom speler en haal de cd eruit. En serieus: even een stukje uit de help functie van windows (98) gehaald. Je moet dus bij het apparaatbeheer zijn. Cd's die in een cd-rom-station worden geplaatst automatisch laten afspelen om het tabblad Apparaatbeheer van het dialoogvenster Systeem weer te geven. Klik op het plusteken naast Cd-rom, klik met de rechtermuisknop op het apparaat dat u wilt gebruiken en klik daarna op Eigenschappen. Klik op het tabblad Instellingen. Schakel het selectievakje Bericht bij automatisch invoegen in. Opmerkingen U kunt het dialoogvenster Systeem ook op de volgende manier openen: klik op Start, wijs Instellingen aan, klik op Configuratiescherm en dubbelklik daarna op Systeem. Deze instelling is van toepassing op alle cd's, inclusief cd's met spelletjes, multimedia-cd's en audio-cd's. Als u niet wilt dat een cd-rom automatisch wordt afgespeeld, wist u het selectievakje Bericht bij automatisch invoegen door erop te klikken. Als u niet wilt dat een cd-rom automatisch wordt afgespeeld kunt u tijdens het plaatsen van de cd-rom ook op SHIFT drukken.
marco24 Geplaatst: 2 december 2002 Auteur Geplaatst: 2 december 2002 bericht bij automatisch invoegen heb ik al aan staan maar de cd foongids trekt zich daar niets van aan elke cd met autorun start nog zo op
comtech Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Start de cd-foon gids op en ga dan naar (extra) toe in het daar bevonden tabblad opstarten/afsluiten het vinkje weghalen bij auto-run en klaar is kees, simpel toch. Grtz,comtech Ik ga van hier naar daar en telkens als ik daar ben ben ik weer hier, vreemde zaak. Topfield 5500 PVR 200 Gb, Aston Seca Dual 1.07 v2.18, Nokia 9500S Amon 5.4
marco24 Geplaatst: 3 december 2002 Auteur Geplaatst: 3 december 2002 bedankt.. was ik zelf niet op gekomen ik was helemaal in de veronderstelling dat ik de autorun in windows uit moest zetten vr gr marco
comtech Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 Dat is het mooie van zo,n site Marco er is altijd wel iemand die het wel weet. Succes, Grtz,comtech. Ik ga van hier naar daar en telkens als ik daar ben ben ik weer hier, vreemde zaak. Topfield 5500 PVR 200 Gb, Aston Seca Dual 1.07 v2.18, Nokia 9500S Amon 5.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen