Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Ga nu ook weer een poging wagen..... Hoop dat ik het nu eens voor elkaar krijg. Mij werd btw. verteld dat die Beta-7 goed werkt. Weet jij daar ook iets van ?
tCC Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 n00p domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
pippen2 Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 Ik heb geen problemen in beta 7 ondervonden. Maar ook geen veranderingen t.o.v. beta 6.
Ron Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 Over "beta7" heb ik hier gelezen dat dat alleen een interne test versie was en geen officiele versie. Daar was niets in verandered, maar zat een geheugen test in of zoiets. Tox.
Gast Geplaatst: 5 december 2002 Geplaatst: 5 december 2002 Hoi, Ik ben gisteren ook behoorlijk bezig geweest met NFS 1.0 en OmniNFS enterprise. Ik kreeg het met NFS1.0 niet aan de gang, service bleef maar crashen met een error. OmniNFS enterprise deed het wel maar kreeg ik alleen maar 0 files op de hdd mount. Ik ben toen op zoek gegaan naar een andere NFS server, en ik kwam uit op NFS 1.1, die geprobeert en in 1 keer werken ! Draai op een windows 2000 advanced server met AD en versie 1.0 doet het gewoon op de 1 of andere reden niet..snap het ook niet..Maar versie 1.1 was starten en lopen. Kan nu opnemen, en ik moet zeggen dat dit erg goed gaat. Misschien heb je hier wat aan..Of werkt het al ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen