Ga naar inhoud


Fun 5


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds kort ben ik in het gelukkige bezit van een Fortec 6100. Op het moment probeer ik de Fun5 uit maar helaas nog geen beeld. Heeft iemand al ervaring met de Fun 5 op een 6100 en moet ik mijn Fortec patchen om de fun5 kaart te kunnen gebruiken?? Kan ik elke file grbeuiken of moeten deze speciaal voor de Fortec bestemd zijn??

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hoeft je Fortec niet noodzakelijk te patchen. Standaard is het echter wel een SECA machine en je kan door het patchen er Penta 1.0X software inzetten.

Hij is dan multi-ontvangst-decodering geschikt....

 

Als je bij de embedded CAM's kijkt, wat staat er nu dan ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de embedded cam staat er op dit moment "Dreamboot". Ik heb geprobeerd een Fun5 te gebruiken met seca files maar helaas was deze moeite tevergeefs. Heeft iemand suggesties??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als DAT er inderdaad staat dan staat ie in de wacht om software te ontvangen en kun je er momenteel nix mee. Je bevindingen zijn dus terecht, hij accepteerd nu helemaal geen kaartjes (alleen FTA zenders kun je kijken).

 

De truuk zit hem erin dat je nu met een MM progger de embedded CAM die in dreemboot staat, met Penta software moet gaan voorzien.

 

(progger erin, connecten, penta software uploaden en rebooten) zie daar : Embedded Magic......

 

En dan kun je alle fun cards gaan proberen, die je maar wilt.....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog vrij onervaren wat dit betreft. Zijn hier instrukties voor te vinden?? Ik heb al wat rondgekeken op het net. Ik zie vershillende Pentacrypt versies en ik weet niet welke het best met de Fortec overweg kan. Tevens zegt mij het fenomeen MM progger niets.. Is daar meer info over??? Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk maar eens op de url, die ik je per PM stuur.Je vind er de uitleg en de software. Mocht je er dan nog niet uitkomen dan stuur je me maar een e-mail

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...