Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Hallo ik heb al enige tijd gezocht en eigenlijk geen eenduidig antwoord kunnen vinden op mijn vraag. Ik hoop dat hier iemand is die dat wel kan beantwoorden. Als je met een philips 7073 die nog helemaal origineel is meer wil zien dan eigenlijk is toegestaan volgens je abo, kun je dan volstaan met een goldkaart (of andere kaart) met de juiste funfiles erop ? Of gaat dit niet werken ivm attacks e.d. of kun je een kloon maken van je abo kaart en werkt dit beter ? Graag advies. Gelieve geen antwoorden over patchen, want dat is niet de bedoeling met deze philips.
Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 hallo op een ongepatchte ontvanger is alleen een goldcard te gebruiken eigenlijk ook wel een funcard maar dat haald alleen niks uit omdat een ongepatchte ontvanger alleen seca ontvangen kan dus gebruik een goldcard of anders patchen en dan nog meer kijkplezier beleven met een funcard groetjes william30
Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Henk. Als je de juiste files hebt, kun je met je philips meer zenders zien dan eigelijk is toegestaan. Maar omdat canal+ dat liever niet heeft, voert deze regelmatig attacks uit. En kun je dus niets meer zien. Patchen is dan een oplossing. Wil je weten hoe je een cloon moet maken van je officiele kaart, dan moet je even op de site van duwgatie kijken. Zijn adres vind je in de links.
Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Ik heb ook een ongepatchte Philips met goldcard. Werkt perfect. Effe elke maand niewe files (eeprom en pic) erop proggen en klaar is Kees.
Gast Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 Hallo Michael even voor mijn gemak, waar kun je deze het beste halen ? Waar herken ik ze aan ? Mag ook via PM.
Frans B Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 Je kunt ook een niet werkende originele kaart nemen en daarop je eigen kaartgegevens zetten mbv MKF, daarna kun je spelen met de bitmap om je abo te wijzigen. Je hebt dan ook geen last van attacks ! System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen