Ga naar inhoud


Groot probleem canal +


Gast

Aanbevolen berichten

[color:"black"] [/color] Hallo

Ik heb het volgende probleem, ik heb een humax 5400z met de firmware +CAM ToH20 de nieuwste settinglijst heb ook de nieuwe pcm en hdf er ingezet. Maar ik kan nog steeds geen ned1 2 3 en canal rood blauw 16/9 zien. ik hah hiervoor een dubbel lnb deze heb ik nu vervangen voor een enkele lnb mijn ontvangst is 95 95 heb diverse 6 en 1 files geprobeerd ********** satkoost ********** en noem maar op alle nw. settings o.a pet123 nieuwe pmc en ecm fix maar het lukt niet. wat doe ik fout of is mijn humie niet goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb verder geen problemen met andere zenders pak alles wel alleeen het canal+ pakket niet, soms is het beeld een paar dagen goed en daarna helemaal geen beeld terwijl het signaal wel goed is. en wat betreft de 6en1 files ik heb ze allemaal al geprobeerd [color:"black"] [/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan denk ik maar dat je maar eens de nieuwe firmware nog eens erin moet zetten dan ga je eens kijken of de kanalen het wel doen ( ik heb de update settings ook nog niet gebruikt bij mij staat deze nog gewoon van de mnd september erin) . lukt het dan nog niet dan laat de humi nog eens opnieuw zoeken. verder kan ik het opdit moment ook niet beter vertellen , mischien is er iemand die het zelfde probleem heeft gehad en die jou beter kan zeggen wat fout is . ik hoop dat ik je voldoende kon helpen.VRG.sinto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...