Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 ik heb een sony dvdspeler maar alleen de cdr van vivastar kan hij lezen maar deze cdr kan ik niet meer krijgen is er iemand die weet of je dat kan veranderen dat die ook andere cdr`s af kan spelen ombouwen of zo of andere merk cdr`s die een sonydvd speler wel kan afspelen ik heb al veel merken geprobeerd maar tot nu toe allen nog maar vivastar wat het wel deed mvg arie
Klubb-head Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 Heb je al geprobeerd de cdr's op een lagere snelheid te branden? Er zijn ook programma's die checken welke fabrikant die vivastar cdr's heeft gefabriceerd (plextor heeft zo'n programma) of dl dit alternatief: http://www.ln.com.ua/~maverick/zipunits/cdrinfo.zip .Misschien dat je een alternatieve cdr van die fabrikant kunt vinden. Beter buiten westen dan in het westen!
DIGIWIEW Geplaatst: 4 december 2002 Geplaatst: 4 december 2002 hoi lolhuis ik had ook een sony 725 die kon ook geen cdr aan heb toen cd-rw geprobeerd een dat ging wel is wel duurder maar ja je kunt ook een nieuwe kopen heb ik gedaan het ligt aan de sammenstelling van de cd afhangkelijk daarvan kijkt de lasser er doorheen of niet en zover ik weet is dat niet met andere software optelossen groeten digiewiew Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen