Roelie Geplaatst: 23 december 2002 Geplaatst: 23 december 2002 Poll. Zijn er meer die nog geen kabel hebben? P.S. De nieuwe gouden gids zat er vandaag wel bij, maar daar heb ik niet zoveel aan.
Roelie Geplaatst: 23 december 2002 Geplaatst: 23 december 2002 Ik heb net ff gebeld naar de satelliet zaak, maar ze zijn vandaag gesloten. Dus als de kabel nog niet is opgestuurd. Dan wordt het niet opnemen tijdens de kerst. Terwijl de harde schijf al sinds de hcc dagen ligt te wachten.
Roelie Geplaatst: 23 december 2002 Geplaatst: 23 december 2002 Als ik de berichten zo lees dan hadden de eersten het kabeltje op 9-12-2002. Nu 23 minus 9 is 14 dagen. Das een behoorlijke afwijking. Het zal wel de kerst drukte bij de post zijn.
tCC Geplaatst: 23 december 2002 Geplaatst: 23 december 2002 "hoe krik ik m'n aantal posts omhoog ?" domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Roelie Geplaatst: 23 december 2002 Geplaatst: 23 december 2002 Sorry, ik zal het voortaan proberen in eeen bericht plaatsen. En sorry voor dit berichtje. Ik baal er gewoon een beetje van dat ik tijdens de kerst nog niet kan testen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen