Gast Geplaatst: 4 december 2002 Geplaatst: 4 december 2002 Philips\Kuba\Cartoon FR Als ik de niewste KUBA Multicam files gebruik, het ik het volgende probleeem: Om Hallmark te zien, moet ik eerst de PBM van C*n*l D*git**l aanpassen naar FF FF. Cartoon Network FR krijg ik wel te zien na de +B1 truc. Binnen de minuut verdwijnt deze weer. Wie weet raad (namens 2 boze kinderen). Tobo01
Vl29 Geplaatst: 4 december 2002 Geplaatst: 4 december 2002 misschien een kleine troost voor je kids...dat cartoon network vanaf januari weer beschikbaar komt in het NL pakket! Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Gast Geplaatst: 4 december 2002 Geplaatst: 4 december 2002 Kan jij iets duidelijker zijn met Hallmark. Na het patchen met de laatste Serv8 1.31 van M_Z (prachtig werk overigens) werkt nagenoeg alles perfekt m.u.v. Hallmark en BBCworld??
Gast Geplaatst: 4 december 2002 Geplaatst: 4 december 2002 Je moet in de PBM (Program Block Mask) de laatste 4 bytes op FF FF zetten. Gebruik Multicam Editor 3.1h2, Kies SECA, Kies Providor (C+ Digitaal). Nu kun je de laatste 4 bytes (01 EF) wijzigen in FF FF. Opslaan en proggen. Dit kan uiteraard ook met andere editors. Succes. Tobo01
Almoed Geplaatst: 4 december 2002 Geplaatst: 4 december 2002 Nou gebruik de zelfde files op de Philips met die mooie versie dus, maar om BBC world te zien heb ik wel op nieuw de kanalen moeten toevoegen dit was ook voor meer zenders die veranderd waren. Het enige wat ik maar niet kan vinden is MCN 2 weet wel dat MCN Africa eruit is (Seca2) ben bang dat dat ook met MCN2 is gebeurd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen