tv_free Geplaatst: 5 december 2002 Geplaatst: 5 december 2002 Ik maak gebruik van Huts** 6in1 of Kuba maar het lukt me niet deze zenders te ontvangen. Wie kan me adviseren. Alvast bedankt (Philips/6071/Servi8) Hoe meer ik leer - hoe meer ik besef hoe onwetend ik ben..
Gast Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Het ligt aam M_Z settings als je zijn settings gebruikt, omdat sommige kanalen zijn gewoon incorrekt (of disabled, of verkeerd frequentie..., hij update niet all kanalen...), je moet gewoon opnieuw scannen voor ART frequenties dan heb je ze wel te pakken met kuba files... succes, trouwens het geldt ook voor andere kanalen... om eerlijk te zijn ben niet echt zo tevereden met M_Z, die speelt speeltjes... (sorry M_Z maar het is de waarheid)...
tv_free Geplaatst: 6 december 2002 Auteur Geplaatst: 6 december 2002 Bedankt voor de tip..ga ik zeker doen. Dat M_Z niet alle zenders bijhoudt, kan ik ik wel begrijpen. Hij is immers bezig met belangrijker dingen. Dankzij hem en de andere die met zoveel toewijding tijd aan deze hobby hebben toegewijd, hebben wij weer iets aan het oude flipsdoosje. Dus hierbij ook mijn dank en hulde aan M_Z. Hoe meer ik leer - hoe meer ik besef hoe onwetend ik ben..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen