roland Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Hallo, probeer tevergeefs programma pmcedit te openen. Heb het al x-keer gedownload maar zonder resultaat. Bij opening krijg ik telkens de foutmelding "component'mscomctl.ocx" or one of its dependencies not correctly registered' a file is missing or invalid. Probleem sinds installatie win98/se. Gebruikte voor pc-crash de eerste win98. Iemand raad? Alvast dank, groetjes. Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120
Bocky Wocky Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Je mist dus de file mscomctl.ocx Even aan iemand vragen met Win98 en kopieeren naar C:\windows\system of C:\windows\system32 Of registreren m.b.v. regsvr32.exe mscomctl.ocx There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
PaulCl Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Doen zoals Bocky Wocky zegt (registreren niet vergeten) en je kan het hier downloaden. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
roland Geplaatst: 6 december 2002 Auteur Geplaatst: 6 december 2002 Dank voor de snelle hulp. Tof, pmcedit werkt terug. Groetjes. Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120
louislink Geplaatst: 11 december 2002 Geplaatst: 11 december 2002 IK HEB HETZELFDE PROBLEEM MAAR DAN MET XPHOME EDITION KAN IK DAN HETZELFDE DOWNEN OF NIET EN HET REGISTREREN HOE GAAT DAT PRECIES `k heb het gewoon geprobeerd het werkt perfect zonder te registreren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen