GoGoHaRrY Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 De bestanden uit var_init worden tijdens een flash-erase naar /var gekopieerd. /var_init staat in het gedeelte van de flash wat een cramfs heeft (dit is een read-only filesystem), je kan daar dus geen wijzigingen in maken. Wil je toch wijziginen maken dan moet je dus de image uitpakken, wijzigen en weer inpakken. Xtrend ET9000, Samsung UE40D6200, Onkyo TX-NR818, Yamaha YST-SW515
-Neo- Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Is /var_init wel te beschrijven? Ik dacht alleen /var. dmv van cramfs zou je het wel aan kunnen passen denk ik. Als je mount intikt zie je /var_init ook niet als rw staan.
Gast Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 zou je dat niet kunnen sturen via de opstartfile?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 En wat werkt er precies niet dn?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Je kan toch ook gewoon alles op je Dreambox instellen, en dan ff een backup van je DB maken!
-Neo- Geplaatst: 7 december 2002 Geplaatst: 7 december 2002 Toch moet dat te realiseren zijn. Heb je met mkcramfs weer een nieuw image gemaakt nadat je de ingestelde files in uit /var gekopieerd had naar /var_init? Als je dat gedaan hebt kan het haast niet anders dan dat het werkt. Als je wilt kan ik wel eens een poging wagen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen