Gast Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Hallo, Ik heb net een super kewle philips gekocht, Wist met o,o kennis binnen 12 uur de boel te ....... Maar ik heb bijv. bij canal+ en X channel maar 5 seconde beeld. Daarna vraagt ie om de kaart in te steken. een vriend van mij heeft een wat oudere 7072.. halfjaar terug. Nou las ik dat die nieuwe types beveiligd waren?? Heeft iemand ervaring met het kraken van die beveiliging? kan het uberhaupt? kan je software van het oudere type 7072 overladen? Ik hoop gauw een reactie te krijgen. Michiel
Gast Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Michel het antword staat onder andere op deze site. Daar eerst eens goed lezen en nog eens doorlezen, dan gaat er al een wereld voor je open. Daarna nog maar vragen stellen als er iets niet duidelijk is. (in het kort:ze zijn allebei te patchen)
Gast Geplaatst: 7 december 2002 Geplaatst: 7 december 2002 Dank je John voor je wijze les. Het is me al gelukt. Bedankt in ieder geval. Je wijze woorden spraken voorzich!!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen