Gast Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Ontvangers die vandaag uitgeleverd worden hebben een blauw displayglas, heeft iemand anders ook zo'n uitvoering. Leesbaarheid lijkt mij iets minder. Groetjes, JD
tCC Geplaatst: 7 december 2002 Geplaatst: 7 december 2002 m.a.w. de hardware was dus niet final... domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
tCC Geplaatst: 7 december 2002 Geplaatst: 7 december 2002 meer, meer, meer ! hahaha, nah, het boeit mij niet echt hoor, ik kijk naar m'n tv en niet naar de lcd... het blauwe kleurtje alleen al lijkt wel grappig.. domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
-Neo- Geplaatst: 7 december 2002 Geplaatst: 7 december 2002 En krijgen we die IDE kabel tegelijk met de power cable? Wat is nu het voordeel van het nieuwe glaasje? Is het display dan wel te lezen van afstand?
Gast Geplaatst: 7 december 2002 Geplaatst: 7 december 2002 Nintendo Game-boy vergroot glas voor het display plakken :-D - Probleem opgelost.
tCC Geplaatst: 7 december 2002 Geplaatst: 7 december 2002 probleem wordt toch niet opgelost, of ze moeten het display ECHT gaan inverten, ipv het donkerblauw op lichtblauw wat ze nu geprobeerd hebben... invert = achtergrond UIT(!) en dan blauwe letters erop vertonen... maar ja, dat zal het display wel niet aan kunnen domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Gast Geplaatst: 7 december 2002 Geplaatst: 7 december 2002 Teebee, Gaat best wel goed met dat blauwe displayglas , is het in de toekomst mogelijk een blauw displayglas te kopen voor de eerste boxen. (hoeft van mij dus niet gratis, fabrikant moet ook nog wat verdienen) JD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen