Ga naar inhoud


mp3 branden met winoncd


Gast satmagic

Aanbevolen berichten

Hallo kan iemand mij mischien uitleggen hoe je een mp3 cd kan maken.Ik gebruik Winoncd maar als ik mijn mp3 bestanden wil gaan branden dan brand ie ze als wav bestanden.En dat wil ik dus niet.Alvast bedankt.groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Data branden kan met ieder brandprogramma.

 

Gewoon de files als data naar CD branden en joekelen met die hap. Nero, WinCD, Easy CD creator etc. etc., het maakt allemaal miet uit.

 

Dartie

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vraag MP3 CD is mij niet helemaal duidelijk! Bedoel je hiermee dat je van MP3 files op je computer een audio CD wilt maken die je vervolgens in elke audio CD-speler kan afspelen of wil je een data CD maken waar je de MP3tjes als files opzet?

 

De eerste optie vind ik ook met Nero het beste werken je kiest dan nieuwe cd maken CD-AUDIO waarna je de MP3's in het juiste venster sleept. En de andere kan je met elk brand programma doen gewoon een data CDtje maken.

 

Succes

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het anders vertellen.Ik heb zelf een mp3 speler.En wil nu een cd maken waar ik minimaal 40 muziek bestanden kan op zetten.Ik kan wel een normaal audio cd branden maar voor een mp3 cd dacht ik dat ik iets aan moest vinken of zo.Want als ik WINONCD open en ik klik op audio cd maken.En ik ga dan branden.Dan maakt ie er automatisch wav bestanden van.Maar dan kan ik alleen maar ongeveer 15 songs op een cd branden en niet meer.En ik weet nu al hoe ik het moet doen.Dankzij anderen op het board.Iedereen bedankt voor het reply.En uiteraard jij ook bedankt.groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...