Ga naar inhoud


Wanissa


Gast

Aanbevolen berichten


Allemaal heel fijn dat het bij jullie werkt, maar bij mij is het resultaat nog steeds minimaal als ik de switches in de stand wanissa zet krijg ik de volgende tekens in de balk van de nokia [ [V/T|S] ] beeld blijft [color:"red"]Zwart [/color] , en als ik optie 3 kies ( Update key ) in het menu ( [color:"green"]green button [/color] ) search die tot ik een ons weeg????Wanneer worden die sleutels geflashed?? Of wordt ik geflashed....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een pm stuurt kan ik je een sbr file geven die gedeeltelijk geupdate is.

Waarom er zo weinig repons is denk ik dat er te weinig sbr files met de settings erop voorhanden zijn.

Bij mij met schakelaar op wanissa irdeto werkt alles perfekt.

Die een pm stuurt krijgt iets goeds.

Om de laatste codes te hebben gebruik ik isvedit en op op editor een recente funfile 6 in 1.

 

Stream

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aan de blacklist nooit wat veranderd en heb evengoed beeld op bijna alles, behalve de tickets op de sirius, dit is viacces en is me nog niet gelukt om deze open te krijgen .Het heeft ook te maken met welke key ze werken .de russen waren eerst wel op de 08 key te ontvangen maar op de 09 was het gebeurd

we zijn dus wel met wanissa bezig maar soms loop je vast en ga je weer wat anders zoeken. bv een nieuwe seca key om morgen het voedballen te zien op een org. pioneer ???

groetjes: ceasar w

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...