Ga naar inhoud


decoderen 1010IR


Gast

Aanbevolen berichten

Beste medesateliet gebruikers,

Ik krijg het een en ander niet helemaal voor elkaar. Ik ben in het bezit van HSS-1010IR met een 87cm schotel en een SAT HH100 rotor. Dit werk allemaal perfect, ik heb een hoop kanalen, mooi beeld etc. Alleen als ik mijn geprogameerde 6 in 1 FunCard 4 ondersteboven in de Irdeto ingang van de reciever inbreng geeft dit geen resultaat. Vanaf hier zou ik ook niet weten hoe ik verder moet (staat ook niet in de gebruiksaanwijzing) Ik weet, ik ben geen Einstein maar hier moet ik toch wel uitkomen. Kan iemand mij op weg helpen?

 

Reumes

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dexter,

 

Ik heb hem standaard gepatchd gekregen van de zaak waar ik hem heb gekocht. De software versie is HSS1010-IR 102 met kanaallijst 002, en nogmaals kanalen heb ik zat.

 

Maar ik sta altijd open voor goede ideen.

 

Reumes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reujmes,

Gezien de software versie lijkt de receiver niet gepatcht. Je hebt de originele 102 firmware. Even de patch van satcity erop zetten en je funcard zal werken. Ik heb overigens het beste resultaat met de X***H files.

Groet,

Eric

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij gaat goed totzover! Jullie helpen mij fantastisch!

 

Heb nu toch weer een drempel, wat wellicht al een keer besproken is in dit forum, de patch in mijn reciever krijgen.

 

Ik heb mijn computer aangesloten met een rss232 kabel op de 1010 maar dan.............

 

Wie kan mij het laatste stukje helpen?

 

Reumes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is al de tweede keer dat ik iemand tegenkom die denkt een gepatchte 1010 te kopen. Je betaalt wel een hoop extra Eurootjes voor de patch, dus ik zou terug gaan naar de winkel en eisen dat zij de patch er op zetten.

Niet toevallig ook bij die Ziezo-winkel gekocht ?

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...