Ga naar inhoud


HELP


Batcompu

Aanbevolen berichten

Ik heb vrijdag ook een dreambox 7000 gekocht.

Nu is het zo dat ik er alleen maar duitse zenders uit krijg. en dat alle nl zenders zijn geblokkeerd hoe ik hem ook laat zoeken ik heb er al een seca kaartje in en die werkt wel op een 2 andere tuners de een is een pioneer en de andere weet ik niet.(kaartje was eerst van iemand anders maar heb ik gekregen)echter bij de dreambox krijg ik er met geen mogenlijkheid dus die nl zenders er op.ik heb geen cam omdat men zei dat dat voor eerst overbodig was.

Omdat ik die zenders wou hebben dacht ik als ik nou versie 1.02 er op zet pakt iet het kaartje misschien wel.

Boot de dreambox ineens helemaal niet meer ja 1 keer (na 100 keer te hebben gedrukt op de 3 knoppen en daarna op de channel up knop) ik dacht hij loopt weer ik ff van skin verwissele je moet rebooten ik doe dat en weer loopt hij vast dus ik denk nog maar een keer er over heen. en nog loopt hij vast.

 

Ook heb ik een netwerkkabel aan de dreambox gedaan maar ook daar reageerd hij niet op en heeft hij ook nooit gedaan al denk ik daar de oplossing al voor te hebben (crosstalk kabel en ik heb staight)

 

Ik weet dat de vragen een beetje onozel klinken maar ben wil nog gaan begginnen om het uit te vinden. en misschien kunnen jullie mij de eerste stapjes leren zetten op dit gebied.

 

alvast bedankt,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


zo te lezen heb je daar nog geen ci module .

en die heb je op het moment nog wel nodig omdat de interne kaart lezers nog niet werken

verder als je via het netwerk er andere software in wilt zitten moet er ook gelijktijdig een nulmodem kabel aan gesloten zijn.

verder zorg dat in je ontvanger de netwerk instellingen ook goed staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Lekkere voorlichting heb je gehad over je cam.......vast niet bij je dealer.

Blader eerst een terug in de postings in dit forum daar staat eigenlijk al de

antwoorden in.

Kijk vooral eens bovenin het forum dreambox met vragen en antwoorden.

 

 

Afijn je hebt dus om met de laatste release (DM7000 Image Release 1.02) wel degelijk een cam nodig om het Nederlandse of meerde boeketten te bekijken.

 

Alleen met de versie ucas is het mogelijk om zonder cam te kijken.

Maar deze versie is gebaseerd op de betaversie 5 en is dus niet erg stabiel.

 

 

Groeten Newbier.

 

TIP

Als je een volgende posting doet zou ik een wat duidelijkere omschrijving van je onderwerp geven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...