Ga naar inhoud


dbox


Gast

Aanbevolen berichten

mijn dbox omgebouwd met amon 4.1 valt vaak in de standby modus.dvb 2000 V1.82.9v (20-12-200)

extensions sandra&noonemanit

final Dr jamal 2003

compiled (13-07-2002)

cam is open en heeft extra cooler(merde's page)

funfiles van hufru(6-12-02)

kan mij iemand vertellen waardoor dat komt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Iets meer gegevens graag: Welke DVB versie? Welke Amon? Welke files en welke kaart?

Met meer info kunnen we gerichter het probleem voor je oplossen. Waarschijnlijk zit het hem toch in de instellingen van je DVB. Misschien wel een warmte probleem.... Is de behuizing van je cam gehaald?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

HENK

"Welke DVB versie? Welke Amon? Welke files en welke kaart? Is de behuizing van je cam gehaald?"

 

NXT

dvb 2000 V1.82.9v (20-12-2000) extensions sandra&noonemanit final Dr jamal 2003

amon 4.1

funfiles van hufru(6-12-02)

Ik neem aan een funkaart (dit is een idee van mij, aniseb)

cam is open en heeft extra cooler

 

Kan het zijn dat ik een bericht in deze topic gemist heb of is nxt werkelijk helderziend?

Want, zoals je kunt zien. Had nxt de vragen al beantwoordt, voor ze gesteld waren.

 

 

 

 

Het automatisch op standby gaan heeft volgens mijn bescheiden mening niet zoveel met de cam te maken (je weet het natuurlijk nooit zeker), eerder met de systeem software.

 

Ik zou eerst is proberen om gewoon is op te starten vanuit standby met de 3 knopjes op de voorkant ingedrukt. (dan wordt hij opgestart met standaard settings.)

 

Geen resultaat?

Dan zou ik is proberen om de originele software er op te zetten en dan vervolgens opnieuw de gewenste DVB versie er overheen.

 

Nog geen resultaat?

Dan zou ik is systeem software van een andere origine proberen.

 

Als dat allemaal tot niks leidt dan kun je nog een cam lenen bij iemand anders en is proberen of dat tot verbetering leidt.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriend van mij met een 9500 heeft ook dit probleem gehad, dit heb ik kunnen oplossen omdat de soldeer banen bij de nieuwe eprom voet te dicht bij elkaar zaten en waarschijnlijk sluiting maakte waarna de box op standby viel. Ik hoop dat je hier wat mee kunt want dit moet geen probleem van software zijn. Ook Amon 4.1 word niet meer zo heet dat een goede plaatsing van de Nokia voldoende moet zijn, mits de behuizing van de Cam eraf is.

Ik heb gewoon een passelijke schroef met pasta op mijn eprom gezet (verticaal) die nu contact heeft met de behuizing die nu als koelplaat werkt...

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...