Gast Geplaatst: 8 december 2002 Geplaatst: 8 december 2002 Hallo, Oen vraagt hulp met terugzetten zender! Heb Eurosport abusievelijk gewist op mijn Humax...als ik nu op een niet gebruikt kanaal ga staan en "manual search" doe en frequentie 12344 H 27500 3/4 invoer, komt hij met lijst met zenders die deze frequentie gebruiken o.a. Eurosport bovenaan de lijst staat RTL 4...als ik nu OK indruk valt ik terug op RTL 4, ook gebeurt dit als ik eurosport selecteer ..kom ik toch weer op rtl4 ..ik doe iets grandioos niet goed(wel een beetje dom) maar wat? ...Hoe krijg ik die zender weer in mijn zenderslijst. Merci
Psychosammie Geplaatst: 8 december 2002 Geplaatst: 8 december 2002 Gewoon effe de laatste lijst van pet123 erin zetten. Handmatig is inderdaad geknoei. Je moet alle zenders die je gevonden hebt maar niet wil (bijvoorbeeld omdat je ze al hebt) eerst deleten. Je kan in dat menu ook je ? toets gebruiken. Als je daarna OK geeft worden de zenders die je niet verwijderd hebt opgeslagen. En wel achteraan de lijst. Suc6 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Geplaatst: 10 december 2002 Geplaatst: 10 december 2002 Bedankt Psycho, maar hoe komt het dan als ik de bij manual serch een lijst zie met zenders die gebruiken maken van die frequentie, waar o.a. ook eurosport bijstaat, na OK gegeven te hebben die eurosp. niet terug vindt achteraan de lijst. Dat zou toch moeten hij staat immers door mijn verwijdering immers niet meer in de oorspronkelijke lijst. Als ik dit wist dan hoef ik hem voor die ene missing zender niet helemaal af te koppelen om opnieuw Pet er op te doen. (trouwens ik durf in de lijst met zenders op die freq. die andere niet te deleten ...zoals je vermeldt, bang dat ik ben dat die zenders er echt afvliegen) mvg rené
Psychosammie Geplaatst: 11 december 2002 Geplaatst: 11 december 2002 Dat deleten is alleen uit de lijst gevonden zenders. Probeer het maar, je kan het ook weer ongedaan maken. Zenders die al in je lijst zitten worden volgens mij niet achteraan toegevoegd omdat je ze al hebt. Maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Weet je zeker dat je de gevonden zenders inderdaad opslaat en dat je geen foutmelding krijgt, bijvoorbeeld geheugen gebrek? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen