Ga naar inhoud


Norton Backup gezocht


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo

ik ben op zoek naar een vreselijk oud programma maar heb dit nodig om een paar floppy,s de unzippen .

ik zoek dus Norton Backup voor windows

wie weet heeft iemand dit nog ergens liggen.

je zou mij er een vreselijk plezier mee doen.

Vast bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Norton backup kan ik zogauw ook niet vinden, maar wel iets waarmee waarschijnlijk je probleem ook opgelost is.

Hieronder wat ik vond in 'n forum:

  • Not sure if you all have found the solution to the "Norton Backup v1.0" issue when trying to restore files backed up using Windows 3.x. I had about 20 Megs of four year old files. It took me some time and a LOT of research to find a relatively simple solution to this problem. From what I can tell, Microsoft began incorporating Norton Backup into MS-DOS 6.22 (as well as Windows 3.11). To restore these files, you simply need to install MS-DOS 6.22. I have an old HD that had Windows 3.1 but running DOS 6.2 (hence I received the NB error). You can download the setup disks directly from Microsoft.

     

    http://download.microsoft.com/download/dos622/Utility/1/DOS/EN-US/stepup.exe

     

    Once you do this, there are two options. You can either (1) run the MWBACKUP.EXE command in Windows 3.1 (this is what I did. I am not sure it works in later Windows version but probably worth a shot) or (2) run the MSBACKUP.EXE command directly from the DOS prompt. When you install 6.22, both of these files extract onto your HD.

     

    Happy restoring!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@r99 bedankt voor je moeite ...heb effe zitten lezen en het zou kunnen wat je aan link geeft ...aleen is er een probleem dat je al dos op je pc moet hebben voor je deze update kan draaien ...:( heb dus geen dos nergens meer liggen ...en heb het hele internet af lopen zoeken naar iemand die mischien dos compleet online heeft staan ...maar ook dat is niet te vinden.

ben dus bang dat het niet gaat lukken .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...