Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jongens wat is de goede naam van de kanalenlijst die ik nodig ben voor Een patch DSX 6072 FW by ServiHard V8, V1.21 nl Van spacerunner natuurlijk.

Ik heb als ik denk dat ik de goede heb een rood blokje in beeld en als ik hem weer via zijn eigen kanalen zoeksysteem laat zoeken dan heb je de hele lijst weer kompleet maar geen mooie lijst natuurlijk. Niet dat wat wij willen.

Ik prog met declink 0.98 heb naar ik weet er al een stuk of 4 geprobeerd.

DSX 6071, 6072, pace dvr 501 g6, Jaeger Silent Gold. Superjack ez2000, Oslink,

Geplaatst:

Johannes en wat zit er op jouw schotel? monoblok vermoed ik??

Geplaatst:

4Tover leg uit wat ik daar mee moet ,met die monoblok of waar kan ik dat zien ,want ik heb er nog niet mee gewerkt. met die monoblok voor zover ik weet mischien kun je mij verwijzen waar ik die info haal BVD

DSX 6071, 6072, pace dvr 501 g6, Jaeger Silent Gold. Superjack ez2000, Oslink,

Geplaatst:

Johannes, ik moet helaas zo weg! Maar een monobloc zijn 2 lnb's in een behuizing (met interne diseqc) waarmee je op de Astra en Hotbird kanalen kunt ontvangen met 1 schotel.

Als je echter een kanalenlijst neemt die bijv voor andere deco dan philips bestemd is met Astra en Hotbirdkanalen erin dan werkt daarin de diseqc precies andersom dan het eigenlijk bij de philips zou moeten (Als je dus naar kanaal op Astra zapt dan schakelt de philips naar de Hotbirdlnb en andersom en daardoor geen signaal oftewel rood vierkantje)

Je zou dan juist een speciale monoblocsettingslijst moeten downloaden waar de diseqc al omgedraaid is of met FlashCvt zelf je kanalenlijst even de diseqc om moeten draaien, is met 1 druk op de knop gebeurt!

Omdat ik echt weg moet kijk eens even op deze site voor meer info hierover!

Wat ook nog kan zijn (als je maar met 1 lbn kijkt) is dat het een verouderde kanalenlijst is! Er zijn her en der nogal kanalen van frequentie veranderd de laatst tijd.

Geplaatst:

bollie als je de lijst die NIET voor monobloc is pakt en je opent of de hele 2mbflash of de flash512k in FlashCvt (werkt beide heb ik gemerkt,alleen het laden vd 2mbflash duurt wat langer maar je krijgt toch de juiste gegevens) dan klik je op TPT en dan licht "Swap Diseqc (monobloc)" op! nu kun je hierop klikken en de disecq wordt gewisseld. Opslaan in je flash en terugproggen in je deco en het zou moeten werken!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen