Ga naar inhoud


Zou iemand mij aub antwoord kunnen geven???


Gast A.F.C.A.

Aanbevolen berichten

Hej, ik heb nog een aantal vragen naar aanleiding van de 5in1 patch en de dingen die ik daarbij niet begrijp. Ik heb een MM met funcard in mijn Samsung zitten en heb vragen...

 

- Mijn samsung 9500 is gepatched met een 5in1 patch. Maar zijn er binnen die patches verschillen in wat je er mee kan enzo... En zo ja welke is dan de beste om te gebruiken???

- Wat kan ik allemaal bekijken met zo'n patch, ik lees wel allemaal SeViCoNa, maar wat houdt het allemaal in en volgens mij zijn dit er maar 4... Toch???

- Ik wil ook graag Cartoon Network kijken, maar nou kan ik er maar bij 1 van de zoveel die in de programma lijst staan beeld krijgen, is dit algemeen bekend of alleen mijn probleem???

- Kan ik nou ook die Formule 1 kanalen en Champions League kanalen krijgen???

- Ik kan de taal van de andere Canal+ kanalen zoals de Franse niet veranderen in Engels kan dit kloppen???

 

Sorry dat ik zoveel vraag, maar ik begin ent en wil graag veel komen te weten.

 

Alvast bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


antwoorden van een vroegere newbie.

 

Jouw vragen:

1 Mijn samsung 9500 is gepatched met een 5in1 patch. Maar zijn er binnen die patches verschillen in wat je er mee kan enzo... En zo ja welke is dan de beste om te gebruiken???

2 Wat kan ik allemaal bekijken met zo'n patch, ik lees wel allemaal SeViCoNa, maar wat houdt het allemaal in en volgens mij zijn dit er maar 4... Toch???

3 Ik wil ook graag Cartoon Network kijken, maar nou kan ik er maar bij 1 van de zoveel die in de programma lijst staan beeld krijgen, is dit algemeen bekend of alleen mijn probleem???

4 Kan ik nou ook die Formule 1 kanalen en Champions League kanalen krijgen???

5 Ik kan de taal van de andere Canal+ kanalen zoals de Franse niet veranderen in Engels kan dit kloppen???

 

Antwoorden

1. Ik gebruik nog steeds versie 118. Ik heb zelf de andere versies niet geprobeer en weet niet of ze beter of slechter werken voor de MM

2. SeViCoNa = Seca, ViaAcces, Conax(werkt dit wel ???), Nagravision.

Wat je nu kan kijken is Seca, ViaAcces, TPS, Nagravision, Irdeto, Betacrypt (vandaar 6 in 1 files). Geen *2 (dus seca2, irdeto2) En natuurlijk de FTA zenders.

3. Ik heb ook maar een. Dat is de franse gecodeerd in TPS.

4. Voor zover ik het weet niet bij de franse zenders. Wel bij Premiere (betacrypt).

5. Sommige zenders sturen meerdere talen, sommige niet. De meeste franse en duitse zenders sturen maar een taal (heel irritant dat, maar jahh...).

 

Tip: Kijk bij www.kingofsat.net voor de informatie over de zenders en codering, dat zal je zeker helpen.

 

Vraag; kan iemand mij helpen zodat ik nagravision kan kijken, ik krijg dit niet aan de praat, graag pm hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog iets dan...

Ik stopte laatst mijn Goldcard in een embedded en mijn fun4 in mijn MM en toen gaf het apparaat aan dat de de Goldcard een Mediaguard was geworden kan dit kloppen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan.

Heb ik ook.

Op de goldkaart zijn de secafiles geprogrammeerd.

(de meeste mensen hebben een seca gold en een viaaccess gold kaartje in de embedded). Ik gebruik alleen Seca.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...