Gast Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 Kan iemand van jullie mij vertellen met voor een player ik een videofragment kan bekijken? Het lukt niet met de windows mediaspeler en verschillende andere divx speler geven ook geen resultaat. De Nimo player geeft een conflict met mediaspeler. Alvast bedankt, Groeten uit Groningen
Avalon Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 Het zou wel makkelijk zijn om watvoor fragment het gaat. watvoor extensie heeft het. Mazlzlz Avalon
Gast Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 Dat weet ik niet Avalon, want er staat bij eigenschappen alleen videofragment. Ik heb een stuk of zes films gedownload bij kazaa en ze komen allemaal als videofragment op de computer te staan. Terwijl ik er tock op let of het een avi,divx of een mpeg bestand is , om het makkelijk op cd of dvd te kunnen branden.
Gast Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 't Is vrij simpel om erachter te komen wat voor codec gebruikt wordt gebruikt. Als eerste moet je ervoor zorgen dat Windows Media Player de default player is. Over 't algemeen betekent dat dat 't file zoiets als 'filname.avi' moet heten. 't Maakt op dit moment niet uit hoe 't heet en wat de extensie is. Verander de extensie in eentje waar WMP de default player voor is. Als dat gebeurd gebeurd is kan je met een klik op de rechter-muis knop OP 't file 'Properties' selecteren. 'Eigenschappen' in de NL versie? Zoiets zal 't zijn. In Properties heb je de middelste tab die je vertelt welk audio en video codec in 't file wordt gebruikt. Als je DAT weet kan je 't hier posten of op 't net verder zoeken naar de juiste codec.
Gast Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 Steven, In het eigenschappenmenu geeft hij gewoon videofragment weer. Als ik de bestandnaam verander in .avi kan mediaspeler het nog niet lezen. Ook als ik er .mpeg van maak, geen resultaat. Ik laat de mediaspeler zoeken naar de gewenste codec maar ook zonder resultaat. Misschien heb je nog een suggestie, Uit Groningen,Freddy
Bart Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 probeer de download van de nimo codec pack website Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen