Ga naar inhoud

GEEN UPDATE??:-(((

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit hele verhaal over niet werkende auto uppdate is voor mij echt onwaarschijnlijk bij mij werkt de auto update echt zonder problemen alle providers staan op 31 dec 2000<BR>Ik heb echt geen problemen hiermee ???????<P>ik heb een pickaart met mijn eigen aangepaste software van yoakam en deze werk perfect in een philips<P>Nowtv@planet.nl<BR><P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

@ NowTV:<P>Stuur ze naar upload@sat4all.com Dan zal ik die nieuwe files in de download sectie zetten zodat er anders users ook iets aan hebben.<P>Cu,<BR>John.<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Hoi , waar staat deze " NOWTV.ZIP " geparkeerd ?<P>GAROETUH SPJ<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Heb ik gedaan , maar wel zoals beloofd <BR>Ik heb de Nowtv.zip naar sat4all gestuurd<P><BR>Nowtv@planet.nl<P><BR> cool.gif<P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

Staan in sectie Seca Nu.<P>Ik heb m'n Systeem opnieuw moeten installeren, zodoende duurde het iets langer als geplant.<P>Cu,<BR>John.<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

jammer deze file wordt ook op taquilla uitgeschakeld gr juan<P>------------------<BR>

Geplaatst:

was vergeten te melden dat dit op een duitse mediabox<philips>was waarop hij uitgezet werd gr juan<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb de file van Nowtv geprogt, op 2 pakketten na inderdaad alles op 31 dec 00,<P>( Cana+ en Canalsatellite ) deze staan op <BR>30 nov 00,<P>Blijft voor mij de vraag of deze alleen updaten indien ik op een bepaalde zender ga staan, zo ja graag antwoord welke zenders,<P>Groeten Ronald<P>------------------<BR>

Geplaatst:

de datums lijken goed, maar ik ontvang geen Italiaanse kanalen (Palco enz..)<BR>Jij wel?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi, hier hetzelfde resultaat als Ronaldv.<BR>De files van Nowtv geprogt. lukte echter niet om de hex files te proggen met de bijgeleverde software. Wel met IC-Prog.<BR>Bin file lukt alleen met winPhoenix en weer niet met Piccard.<BR>Op 2 pakketten na inderdaad alles op 31 dec 00, Cana+ en Canalsatellite staan nog op 30 nov 00, Ik heb nu wel de laatste files er op staan, maar weet dus nog steeds niet of straks die AU ook daadwerkelijk werkt.<BR>Hoe dan ook, we kunnen voorlopig weer ff vooruit.<P>Vraagje voor een ieder.. Kan ik mijn CI nog downgraden naar de oude versie om te kijken of dit beter werkt. waar te vinden?<P>BW<P><P>------------------<BR>

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde met de (oude) Katama file's Cana+ en Canalsatellite staan op 30nov00, de rest op 31dec00. Misschien moeten we net als met Irdeto op 1 november gebeurde straks handmatig de datum anpassen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

@Nowtv<P>Getest en alles behalve canal+ staat op 31-12-00<P>Dit alles op een Humax 5400 met Astoncrypt 1.03<P><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Geplaatst:

ja mensen we kunnen niet voorzien wat een ieder voor ontvanger heeft.<BR>Maar de files werken zeker wel met de bijgeleverde software.<BR>Het datum probleem (is geen probleem)<BR>Maar dat twee pakketen het niet doen ,daar ben ik mee bezig<P>Nowtv<BR>Nowtv2000@hotmail.com<BR> cool.gif<P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

De kanalen van K werken perfect hoor met deze file????????????????????<BR>Nowtv<P>------------------<BR> felix.gif

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.