newbier Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 Hoi Ik krijg het maar niet voor elkaar om een image op de dreambox uit te pakken. Ik heb de aanwijzingen van appien gevolgd maar krijg steeds de melding: ./uncramfs: Permission denied de opdrachtregel: ./uncramfs -d beta06.img -m beta06.img /hdd/beta06/ beta06.img Voer ik uit in de dir /hdd via telnet Oja ik heb in de dreambox een 128mb CF kaartje zitten. Mischien dat iemand me hiermee kan helpen Groeten Newbier
Ron Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 Even de juiste rechten toewijzen aan de bestanden:-) Groetuh, Tox.
newbier Geplaatst: 9 december 2002 Auteur Geplaatst: 9 december 2002 Aha, Maar bij de weg hoe kan ik dat doen...... Groeten newbier
Ron Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 Het eenvoudigds werkt dat met FTP, CHMOD 755 of 777. Groetuh, Tox.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 of met telnet : chmod +x uncramfs of chmod 700 uncramfs
newbier Geplaatst: 9 december 2002 Auteur Geplaatst: 9 december 2002 Hoi, Tsja is vaak simpeler als je denkt... Bedankt kan weer verder spelen. Groeten Newbier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen