Ga naar inhoud


oplossing ucas-penta probleem.


Gast hagar

Aanbevolen berichten

In de sectie overige receivers staat het probleem van de Sonysat en de Nextwave ucas receivers die rip zijn na een puls.

 

Toxic schrijft:

 

Als er gebruik is gemaakt van de originele dream multimedia dreamload loader en er gamma, penta of tetracrypt software in zit, zo heb ik het begrepen.

 

Tox.

 

 

Dus wat ik hieruit haal is dat er niks aan de hand is als er geen gamma, tetra of penta crypt sw in de receiver zit.

Ik weet dat er hier in spanje druk met de dev kit voor de magic sw gespeelt wordt en het ook niet lang duurt voordat er totaal andere sw voor de ucas-magic op het net verschijnt die niks meer met de g-t-pentacrypt te maken heeft.

Dus die bug die in de crypt versies aanwezig zou zijn die dit probleem zou veroorzaken dus in de home sw niet meer bestaat.

 

Dit is mij conclusie over al wat geschreven is over dit geval en denk dat het probleem snel uit de wereld is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hagar gokt maar wat, want het gaat niet om pentacrypt maar om de loader. Geloof mij maar als ik zeg dat er maar een paar mensen zijn die kunnen wat een man als Ushtar gedaan heeft en die software echt helemaal opnieuw schrijven kost geld en heeeeeel erg veel tijd. Bovendien mag je dan weer je portemonnee open maken want je hebt dan ook weer een andere programmer nodig.

De Magic programmer leest namelijk alleen maar dreamload en niets anders.

Ik vind al die kopieeracties van deze merken nog steeds een goedkope stunt en dat geeft dan ook weer een perfecte weerspiegeling van wat deze merken goed kunnen. Stelen van een ander en een eigen merkje op een low-buget ontvanger Koreaan plakken. Ondertussen wordt iedereen lekker gemaakt met spullen die zo meteen waarschijnlijk kapot gaan en daarna haalt de fabrikant zijn schouders op als de klant zegt:

en.......Wie gaat dat betalen....Jij of ik? Wie gaat dat betalen...Jij of ik?

Waarna de fabrikant zegt: U heeft toch zelf andere software in uw UCAS receiver gezet?

 

Ik heb vandaag weer een fortec star medewerker (Fortec Fan) buiten gezet. Als deze fortec star en manhattan promotie niet heel snel afgelopen is, gaat dit forum dicht!

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic[Q]: wil niet lullig overkomen, maar vind je het dreamboxforum dan geen reclamemakerij voor de Dreambox? Als ik lees hoe dat apparaat daar de hemel in geprezen wordt lijkt me dat ook een verkapte vorm van reclame. Toekomstige kopers laten zich vast leiden door hetgeen op dit vooraanstaande forum geschreven wordt.

 

De Manhattanbezitters mogen dan toch ook wel eens hun bak promoten. Vind dat niet meer dan redelijk. Maar ja..wie ben ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het dreambox forum vind ik dat het op een open manier gebeurt, waar de pro's en de contra's gebalanceerd zijn. Daar wordt normale discussie gevoerd over wat er aan die box wel en niet ok is, voor en door gebruikers van die box.

Hier in het fortec star forum hebben we te maken met handelaren en zelfs de importeur van een van deze merken die zijn box heel bewust onder allerlei schuilnamen aan het aanbieden is.

Dat vind ik dus niet ok. zeker niet als mensen opgeroepen worden om illegale software in hun receiver te zetten waardoor het apparaat nog een behoorlijke kans heeft om kapot te gaan ook.

Ik ben die reclame stunts van deze personen een beetje zat en vandaar dat er nu ingrepen wordt.

Ik ben absoluut PRO DREAMBOX!!! Dat ben ik echter wel om de juiste reden. Ik vind het over het algemeen een geweldig apparaat en dat mag iedereen weten. Ik heb er echter totaal geen commercieel belang bij en heb voor die droombox ook gewoon betaald! Als ik me positief uitlaat over deze receiver wil dat dus niet zeggen dat ik iemand aan het voortrekken ben, maar gewoon mijn ervaringen deel met andere gebruikers in datzelfde forum! Je hebt me overigens (als je opgelet hebt) ook al een paar keer zeer kritisch zien zijn over de dreambox. Ik blijf met beide benen aan de grond en probeer altijd objectief te zijn. Dat zal me vast niet altijd lukken maar 95% van de tijd lukt me dat en de andere 5% van de tijd ben ik gewoon mens:-)))

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik gok doe ik het met geld.

 

Dit is de conclusie die ik getrokken heb uit uit de posts die tox heeft geplaatst in de overige receiver sectie en die ik hierboven vermeld heb. En zal het nog eens plaatsen.Toxic schrijft:

 

Als er gebruik is gemaakt van de originele dream multimedia dreamload loader en er gamma, penta of tetracrypt software in zit, zo heb ik het begrepen.

 

Tox.

 

Hier uit haal ik wat ik bedoel met het oplossen van het probleem.

En wat je over Usthar zegt, klopt er zijn niet veel mensen die homebrew-crypt kunnen schrijven maar hij zeker niet de enige. En als het probleem ontstaat door een combinatie ( wat Toxic beweert) is het probleem optelossen door een homebrew-crypt te gebruiken.

En ik verwacht ook geen pentacloon met al deze systemen maar eerder een die 1 of 2 platforms opent, en dat is wat anders in mijn mening.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...