Ga naar inhoud


[Pioneer] goldcard ongepatchte Pionier DBR-S110NL


Gast

Aanbevolen berichten

ik krijg een ongepatchte Pionier DBR-S110NL (versie 18 Type: 1 Patchnr: 0 ) niet aan de praat met een goldcard

vrienden van me in kroatie hebben een ongepatchte pionier en om ze te verrassen heb ik ze 2 maanden geleden een goldcard gestuurd met antiresetfiles en die hebben 1 avond bij ze gewerkt.

hierna heb ik nog 7 maal een kaart gestuurd allemaal met verschillende files (want zelf heb ik een strong en kan de kaart voor de pionier dus niet zelf kontroleren) maar tot nu toe is alle moeite vergeefs geweest;

wie kan me helpen? omdat de kaart er steeds 2 weken over doet voor hij er is kan het natuurlijk zijn dat er wel een goede kaart met goede files tussen zat, maar dat die inmiddels al achterhaald waren door een C+ attack of zo iets.

maar ik heb hulp nodig want ik zou het toch wel leuk vinden als ze met kerst konden kijken.....

als ik eenmaal op weg ben geholpen kan ik zelf wel de maanden erna de kaart editen en van nieuwe keys voorzien.

dan nog een (leken-) vraag: kan een kaart door bijvoorbeeld doorlichting bij een grens onbruikbaar worden (rontgenstraling, infrarood etc??)

eva

vd.knaap@hccnet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...