Ga naar inhoud


Nieuwe Firmware beschikbaar voor de 410 op Hotbird


Edwin

Aanbevolen berichten


Onlangs heeft C+ Fr zijn EPG gewijzigd, en dit voor hun nieuwe ontvanger met Harddisk.

Deze wijzingen kon de 410 en maestro 2000 niet aan, en de ontvanger doet niets anders dan vastlopen.

Dit probleem in nu verholpen met de nieuwe "gamma" firmware.

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gerdy

 

De ontvanger liep vast als je naar een C+ frankrijk zapte, dat is nu verholpen.

Nu heb ik met deze nieuwe firmware al een paar keer vast gelopen op C+ nederland. Laat ons hopen dat dit toeval is.

Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik de versie heb met tps.

 

Greetz, Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai hier nog steds met de 1.7.19..

 

Dit gaat allemaal goed , bedoel dan het knerpen..

 

Hoe het zit met C+ FR weet ik niet maar verders prima..

 

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eergisteren nog nieuwe software van de Hotbird gedownl., maar bij mij loopt ie toch regelmatig vast op de Nederlandse C+ kanalen. Het knesperen is ook nog niet verholpen. Ik heb de Xsat net 3 weken..daarvoor had ik een Philips DSX7073. Daar speelde dit soort zaken niet. Ik begin nu al een beetje het vertrouwen te verliezen in mijn nieuwste aankoop. Is het mogelijk om terug te gaan naar eerdere software versies? Zo ja hoe moet je dat dan doen ?

 

Gr. Marko

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Markojan,

 

Ongeveer een jaar geleden toen de eerste Xsat410 verscheen bleek, dat op RTL.4 het geluid niet synchrone liep met de lippen.

Na een "aanpassing" van Canaal Digitaal werd dit probleem verholpen, sinds die tijd zitten wij opgescheept met het vervelende knerpen en dergelijke.

Ongeacht welke Firmware je gebruikt, het knerpen blijft.

 

Bij mij thuis wordt de Philips gebruikt voor de Nederlandse zenders, om te 'spelen' gebruik ik de Xsat410, het is en blijft tenslotte een pracht van een speeltje ondanks het knerpen.

 

groet

gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe heb je dat aangesloten, want ik denk dat ik die opstelling ook maar wil doorvoeren. De Philips staat nu toch stil. Ik neem aan dat je niet een tweede smartcard hebt voor de Philips ???

 

Grtz. Marko

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Markojan,

 

Ik heb de boel als volgt opgesteld.

De Philips 'hangt' aan een 88 cm vaste triax schotel met twee Alps Lnb's, deze opstelling laat mij toe zowel de Astra als Hotbird kanalen te zien met de Philips.

 

Voor de Xsat410 gebruik ik uitsluitend een draaibaar 1 meter aluminium prime focus schotel op een 120 Stab motor.

Wat de "kaartjes betreft heb ik voor beide ontvangers een originele C+ kaart met abo, aangezien ik nogal nieuwsgierig en leergierig ben gebruik ik enkele andere kaartjes puur als "studie object".hi hi.

 

groet

gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...