Ga naar inhoud


Fortec Star 5400 (geen z) software


Fabian

Aanbevolen berichten


Er is momenteel nieuwe software voorhanden. Het zappen met de FS schijnt hierdoor sneller te gaan, maar of er ook coderings info op je scherm verschijnt zou ik niet durven zeggen.

Klik HIER als je de nieuwe software wilt downloaden.

 

Hagar kan je wellicht antwoorden of je de coderings info op je scherm ziet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat geen coderingsinfo bij de 3.19 al7bar.

En over de verschillen, ik merkte dat hij wat stabieler is en iets sneller schakelt, de mm-cam werkt er goed in, maar er zullen wel meer verschillen zijn. Ik speel meer met de 6000 serie maar mijn vriendin is blij met de 5400

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ozzo of Hagar,

 

Even een geheel andere vraag:

Als ik het goed begrepen heb zijn alle UCAS-receivers standaard S*C*-embedded en simpel om te bouwen naar Dr**mlo*d en MM. Ik heb nu een FS 5400 receiver welke gepatched is naar S*C*-embedded. Is hier met wat enig 'gepruts' ook een embedded allcam van te maken of kan dat alleen nog via een CI?

 

Gegroet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, de UCAS embedded machines zijn in principe SECA apparaten. Ze zijn vrij simpel in een 'magic' machine te veranderen.

 

Als je je 5400 wilt houden en daarbij een magische machine wilt, zou ik gewoon een MM (of clone daarvan) aanschaffen en die erbij zetten. Hoef je aan je machine zelf tenminste niets te doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...