Ga naar inhoud

Bijeenkomst sat4all ?????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is al weer een tijd geleden toen ik las over een bijeenkomst die zou worden georganiseerd voor ieder die vaak bij het sat4all<BR>rond surft ..ik kan het bericht nergens terug vinden .<BR>Gaat dat nog door en kun je je nu nog opgeven..zou toch leuk zijn om elkaar eens echt te zien<P>------------------<BR> <P> laptop2_bluescreen_md_wht.gif <P> satfreak@superweb.nl

Geplaatst:

Ja dat zou wel eens leuk zijn om zo alle andere hobbyisten te leren kennen <P>Nowtv<P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

Er is inderdaad een keer hierover gesproken maar door diverse omstandigheden is het er nooit van gekomen. Destijds was TeeBee er de stuwende kracht achter en door zijn vertrek is het verwatert.<P>Natuurlijk staat het iedere gebruiker vrij op eigen kracht en op eigen verantwoordelijkheid een en ander op te zetten. Je mag er zelfs reclame voor maken op dit board maar Sat4All zal zich niet met de organisatie bezighouden en zal zich ook niet verantwoordelijk houden voor deze en zal dus officieel zijn naam er ook niet voor laten lenigen.<P><P>------------------<BR>Met vriendelijke groet,<P>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

Lijkt me een te gek iedee, alleen vervelend als die C+ spy's komen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dan ga je toch incognito? Kompleet met zwarte hoed? smile.gifsmile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Geplaatst:

Of jullie komen met ze allen naar mij toe in Macedonie?<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

<P>Hoeveel weken moet ik dan vakantie pakken?<BR>Je weet zeker dat bij jou die lui uit Hilversum niet om de hoek kunnen komen kijken?<BR>Want stel je voor dat we met onze koffers vol met laptops vp2,bdm en dl20 en natuurlijk onze goldwafers naar je toe komen.<BR>En bij de eerste beste deur die we open trekken een medewerker van het Hilversumse bedrijf staat met proces verbaal. <BR><P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Geplaatst:

Een goede gelegenheid zou een of ander leuke beurs zijn, ik heb een vaste gewoonte om tijdens de HCC dagen met mijn IRC vrienden te ontmoeten en er een leuke dag van te maken<P><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Geplaatst:

Dit lijkt mij een strak plan.<BR>Maar nu wie durft er het voortouw te nemen.<BR>En inderdaad laten we het op zon manier aanpakken.<BR>Kom wie weet waar waneer en hoe we dit aan moeten gaan pakken.<BR>ik houd mijzelf ook beschikbaar indien gewenst.<BR>graag reactie van mede hobbyisten<BR>Nowtv<BR> cool.gif<P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

Lijkt me leuk/interessant! Misschien is het wel handig een lokatie te zoeken die een beetje centraal ligt. Zoals hierboven al vermeld, de tijd van de (computer)beursen is weer aangebroken, misschien is daarmee wat te combineren... Het is natuurlijk ook van belang hoeveel/weinig mensen er komen, met 100 man in een (te) klein buurtzaaltje (kan natuurlijk supergezellig zijn smile.gif) is ook niet alles, en een hal afhuren voor 6 man wordt het ook niet echt. En hoe gaan we bepalen wie wel en niet welkom is bij deze bijeenkomst?<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Geplaatst:

Misschien een ideetje om te bepalen wie er wel of niet welkom is.<BR>Bekijk de memberlist en stuur iedereen die bv meer dan 25 posts achter zijn naam heeft staan een berichtje.<P>Open een hotmailaccount, maak dit bekend en de mensen zullen vanzelf reageren.<P>Het zijn maar enkele suggesties.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Geplaatst:

Hallo <P>Een minibeurs houden lijkt me niet zo moeilijk maar als het geld gaat kosten dan is altijd iedereen gevlogen. Er zullen hier op het Board ook handelaren rond zweven die profijt hebben dat SAT4ALL er is. Als er over een humax,Nokia of Strong gesproken word dan hebben zij het toestel op de plank staan omdat zij weten wat er gaande is op ontvangst gebied zij verdienen eraan dus zouden ze ook wel een kleine bijdrage kunnen leveren.<BR>Wat mijn voorstel dan is maak een werkgroep en zoek sponsors en een geschikte locatie en organiseer een beurs met daarin een beveiligde ruimte voor SAT4ALL-Users dat niet jan en alleman daar een kijkje kan nemen. Teebee zei al freeware mag je op de computer hebben staan maar een kaart in de receiver mag niet maar op zo'n dag leer je wel de gebruikers van SAT4ALL kennen. Ik ben zelf nogal actief met de schotelwereld en zou hetzelf leuk vinden als zo'n dag er komt.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Reactie's QCI 11722669 <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nou dat moet toch motivatie genoeg zijn .<BR>Laten we deze adviezen tot ons nemen.<BR>Om dit tot een plan te maken.<BR>Dus laten we gaan proberen dit op te zetten.<BR>Mochten er mensen zijn die dit ter harte willen nemen ,dan zou dit een leuke start zijn.<BR>Maar als een ieder zich verschuild achter deze berichten dan zou ik wel een start kunnen maken om dit op te zetten.<BR>Mochten er mensen zijn die mee willen helpen dit te realiseren graag een reply zodat we kunnen starten met deze meeting.<BR>nowtv<BR><P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

Ik denk dat sommige gebruikers die dit willen organiseren zelf een soort comite moeten oprichten om via bijv icq een goed plan met elkaar te maken. Mocht dit plan klaar zijn dan de benodigde gasten via email op de hoogte brengen of je moet de mensen die interesse hebben om te willen komen zich via email te laten inschrijven en daarna de schifting te maken.<P>Inderdaad alleen de plaats en tijdstip doorgeven aan de personen die geselecteert zijn en in den beginnen alleen de omgeving bekend te maken waar het gehouden wordt en pas net van te voren de exacte plaats en tijd aan de bewuste mensen doorgeven. Probleem handelaren kan je zelf voor een groot deel de kop indrukken doordat je zelf de selectie maakt wie er mag komen. <P>Ik wens jullie in ieder geval veel succes als het tot een eventuele organisatie mag komen.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.