Ga naar inhoud


Settings kant en klaar voor Dreambox


M_Z

Aanbevolen berichten

De settings voor de Dreambox zijn nog niet zo eenvoudig met Deamedit aan te passen, en de firmware zet de kanalen steeds op alfabetische volgorde.

Daarom is het eigenlijk alleen mogelijk om de Favoriet-map aan je eigen volgorde aan te passen. Een complete zipfile inclusief de favoriet map kun je nu downloaden bij de kersverse site van mijn collega Joske (de maker van de veel gebruikte Humax lijsten die reeds meer dan anderhalf jaar up to date worden gehouden via mijn site ).

Joske zijn site is ook puur non-commercieel en voor hobbyisten bedoelt: www.hackweb.nl

 

Ik heb ook alvast een eenvoudige uitleg gemaakt voor het handmatig uploaden van de settings in de Dreambox. Die kun je ook vinden via de link naar de settings van de dreambox. Dreamedit zet namelijk niet alle bestanden op de juiste plaats terug (maar dat is hier al eerder gemeld).

Let op! Dit is dus allemaal niks nieuws voor de doorgewinterde betatester, maar bedoeld voor de nieuwe Dreamboxgebruikers die nog bij het begin moeten beginnen.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


Joske is druk bezig om deze settings up to date te houden. Ook Hotbird komt er zeer binnenkort bij!

 

Nu staan er alweer een heleboel zenders extra in de favorietlijst (o.a. ABsat en ORF pakketten) en natuurlijk zijn ook de nieuwste Nederlandse kanalen toegevoegd (BBW Prime, Cartoon en TCM).

 

Hackweb wordt een site om in de favorieten te plaatsen, want buiten de nieuwste settings zul je hier ook echt eenvoudige uitleg krijgen. Speciaal voor de beginnende Dromers...

 

M_Z (En nu is het genoeg geweest met die reclame!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...