Ga naar inhoud

Waar begin ik ???????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hai guys .....

Ik had al wat vragen gesteld op de lijst voor gevorderden schijnbaar ,maar ik denk dat ij hier moet beginnen . Ik ben in het bezit van een

CI DIGENIUS TVBOX -CI sat ontvanger of course

met smart card . Hij ontvangt in ASTON 1.05 ????

kAN DAT . dat komt er tenminste te staan bij

de TAG ZENDERS die ik niet meer heb nu????

Ontvangt hij de C+ zenders nu ook in Aston ?????

Of SECA of is dit hetzelfde? Haperen konstant !!!

IK heb nu ook een Card file programmer sinds

vandaag om zelf te downloaden .Hoe en waar doe

ik dit op de sites ? Wie geeft mij uitleg ?????

EEN BEGINNER IN NOOD ................

Geplaatst:

Zal het proberen.

1/Astoncrypt en Seca

Een Astoncrypt module kan signalen die in Seca gecodeerd zijn decoderen mits je de juiste smartcard gebruikt natuurlijk.

Canaal digitaal nederland gebruikt Seca, Canal + France gebruikt Seca, de spanjolen gebruiken Seca, en zo kan je nog wel even doorgaan.

Nu zijn de Spanjaarden net overgegaan op een nieuw kaartje hier Seca 2 genoemd. deze kaart is niet gekraakt, dus alleen met een geldig abo te bekijken.

2/programmer en kaartjes.

er bestaan zoveel verschillende kaartjes dat als je een probleem hebt zal moeten vertellen wat voor type kaartje je gebruikt. Hetzelfde geld voor de programmer die je gebruikt, en natuurlijk de software (operating sys. pc en programmersoftware).

Wat je moet doen is de werkelijk perfecte site van Duwgati eens bestuderen. hier staat eigenlijk alles uitgelegd wat je wilt weten op een zeer begrijpelijke manier. de site van Duwgati is te vinden op de linkpagina van dit board.

Succes

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

aston 1.05 is inderdaad de typeaanduiding van je CAM-module. (= decoder). Dit is standaard voor de ontvangst van Nederlandse kanalen met een CI-ontvanger. Aston in Seca is dus simpel gezegd hetzelfde.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.