Ga naar inhoud


Gezocht: hulp bij opwaarderen software


Gast Frits S.

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Ik heb een XSAT 310 met softwareversie 4.6.16, die ik graag wil laten opwaarderen naar 4.6.38. Omdat ik zelf niet bepaald een held ben op dit gebied, en ook geen kabeltje heb, vroeg ik mijn dealer om dat voor mij te doen. Hij heeft het een paar keer geprobeerd met een receiver die hij nog op voorraad had, maar (nu komt het!): het lukt hem niet! Hij krijgt het niet voor elkaar. En dat terwijl hij toch een ervaren dealer is, die regelmatig met 'zijn deskundige advies' in de Satellite adverteert.

 

Hij stelt nu voor om mijn apparaat naar de fabriek te sturen, maar dan ben ik hem minimaal anderhalve week kwijt.

 

Mijn vraag: is er ergens in de buurt van Amsterdam een dealer of een XSAT-enthousiasteling die me alsnog kan helpen? Elk advies is welkom.

 

Kory-Kory

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de ontvanger moet opsturen naar Xcom zal je de prijs wel merken. Ik heb de mijne eens moeten opsturen voor andere firmware, en heb 8000 Bfr mogen betalen ( 200 Euro ).

Ik wil je ontvanger anders graag aanpassen, maar het is wel in België.

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog eens herhalen met de versie 38 en klaar is kees, versie 37 heeft nl een probleem met het wegvallen van het beeld.

Die versie bestaat ook met tps.

Mocht je die niet vinden stuur dan ff een pm naar mij met je mailadres en ik stuur hem op.

Veel sucses.

 

Greetz, Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...