Gast Geplaatst: 12 december 2002 Geplaatst: 12 december 2002 Sinds vorige week zijn ze eindelijk slim geworden bij m'n Noorse bank en zijn ze er dus achter gekomen dat ik daar niet meer woon, wat op zich geen probleem is maar m'n arsafgift voor m'n Canal Digital kaart moet betaald worden en nu kan ik dit dus niet meer met het online banking systeem van de Postbanken in Noorwegen doen. Nu is m'n vraag als ik dit via een internationale overschrijving zou doen (fortis) kan canal digital dit dan zien ??? en gaan ze dan moeilijk doen ?? Als dit zo is kan er dan iemand die een Noorse bankrekening heeft de betaling voor me uitvoeren nadat ik de 514 NOK op die betrefende persoons rekening heb gestort ?? Ik heb het KID nummer het rekening nummer en het bedrag hier bij me . PS het gaat hier niet om een abo het is een eenmalige betaling !!!! Alvast bedankt voor de hulp!!!
Gast Geplaatst: 13 december 2002 Geplaatst: 13 december 2002 Waarom mag je geen Noorse bankrekening hebben als je er niet woont? Ik woon in Schotland heb hem een bankrening in Belgie en Nederland, het enige nadeel van die 2 rekeningen is dat er bijna geen geld op staat. De 2 rekeningen staan gewoon op mijn Schots adres, de Nederlandse was zelfs geopend toen ik al in schotland woonde.
slider Geplaatst: 13 december 2002 Geplaatst: 13 december 2002 als je via fortis overschrijft zien ze altijd van welk land de rekening word betaald,via jou rekening nummer misschien via de post en daar cash betalen??? woon je in belgie??? want daar mag je geen abbo van c+ hebben omdat ze alleen maar op de kabel zitten hier beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Gast Geplaatst: 13 december 2002 Geplaatst: 13 december 2002 Betaal met creditkaart, deze methode wordt ook massaal gebruikt door "Engelsen" die niet (meer) in GB wonen en toch SKY/BBC willen kijken.
Gast Geplaatst: 13 december 2002 Geplaatst: 13 december 2002 Ik sluit deze hierbij, Dit staat ook in de nagra conax afdelig met meer reacties.
Aanbevolen berichten