Ga naar inhoud


[Strong] welke sleutels


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb van alles geprobeerd voor de strong maar niets lijkt meer te werken ook van januari niet weet iemand waar ik de goeie kan halen ik heb de sleutels voor de philips strong geprobeerd maar werkt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je gepatched hebt met een allcam versie (MC2003 voor 8000 en 8100 of V8 voor 8100) dan kan je hier een link vinden naar een programma dat de eeprom EN flash file aanmaakt. Bij mij werkt het in elk geval goed (STR8100 met V8).

Korte gebruiksaanwijzing:

Je drukt eerst op "language" en kiest onderaan "dutch.lang" en voila, programma in het nederlands.

Dan ga je naar "flash/eeprom" en kiest "kuba" naast ftp\\ (er is maar 1 keuze) en dan druk je op "download bestand" en voila, keys zitten klaar.

Nu druk je op "bewaar bestand voor FLASH ..." en je hebt je flash file (blijft altijd hetzelfde, dit is het fun programma).

Nu nog "Bestand" en "Opslaan als", naam invullen bvb eeprom13112002 en je hebt je file met sleuteltjes.

Nu funkaart programmeren en HAVE FUN.

 

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een strong 8100 h met v22 patch en ik heb van alles geprobeerd met diverse sleutels maar krijg geen beeld iemand heeft mij gezegd dat deze sleutels bijna dagelijks verlopen ios dit waar en zo ja wat kan ik hier tegen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

v22 is geen patch maar een originele firmware. Hiermee kan je enkel met goldkaart werken en de files zijn tegenwoordig niet makelijk meer te vinden.

Je kan er beter V8 opzetten (spaanse versie maar engels menu mogelijk) en met funkaart werken. Voor meer details, zie oudere topics.

Succ6.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...